איזה בושם לגברים הכי יקר?

#1. אֲנִי מַאֲמִין

אני מאמינה ששאנל הוא הבושם היקר ביותר לגברים.

שאנל הוא בית אופנה צרפתי שהוקם על ידי פייר-אלכסיס רושה בשנת 1909. זוהי חברת מוצרי יוקרה ובית האופנה השני בגודלו בעולם. קו הבשמים של שאנל הוא אחד היקרים בעולם, כאשר נקודות המחיר שלו מתחילות ב-150 דולר לאונקיה של או דה טואלט ועד ל-3,000 דולר לבקבוק מס' 5.

זו שאלה שאנשים רבים שואלים כבר שנים. קשה לענות על שאלה כי יש כל כך הרבה בשמים לגברים בשוק.

הבושם היקר ביותר לגברים הוא קריד אוונטוס. זהו אחד הבשמים היקרים בעולם ויש לו גם ריח עמיד שנמשך עד 10 שעות.

הקדמה: מהו בושם?

בושם הוא נוזל המשמש להענקת ריח נעים. זה מוחל בדרך כלל על העור.

בושם לגברים יכול להיות יקר מכיוון שהוא עשוי מחומרים יקרים מאוד. הם גם מיוצרים בכמויות מוגבלות ולרוב נמכרים בחנויות בלעדיות.

בושם הוא נוזל ריחני המשמש להעניק למישהו ריח נעים. המילה בושם מגיעה מהמילה הלטינית per fumus, שפירושה דרך עשן.

בשמים בדרך כלל מורכבים משמנים אתריים, תמציות טבעיות וניחוחות. ישנם סוגים רבים של בשמים לנשים וגברים. לדוגמה, כמה בשמים לגברים הם: Polo Black של Ralph Lauren, Chanel Allure Homme Sport Cologne Spray לגברים, ו-Dolce & Gabbana Pour Homme Eau de Toilette Spray.

חלק זה יתאר את סוגי הבשמים השונים ומחיריהם על מנת לעזור לך למצוא איזה סוג של בושם הוא היקר ביותר.

#3. ג'ורג'יו ארמני

ישנם סוגים רבים ושונים של בשמים בחוץ, ולכולם יש טווחי מחירים שונים. קשה לומר מי הכי יקר כי זה תלוי מה אתה רוצה. אם אתה רוצה בושם שמחזיק מעמד הרבה זמן, אז אתה צריך לקנות משהו שיש בו ריכוז גבוה יותר של שמנים. אם אתה רוצה משהו שמריח חזק מאוד, אז תצטרך לקנות משהו עם שמנים מרוכזים יותר בתוכו.

קודם כל, בואו נדבר על טווח המחירים של בשמים באופן כללי. הבושם הזול ביותר הוא בדרך כלל פחות מ-10 דולר והיקר ביותר יכול להיות מעל מיליון דולר! בזולים ביותר יש בדרך כלל שמנים פחות מרוכזים והם מחזיקים מעמד פחות זמן מהיקרים יותר.

Georgian Armani הוא ניחוח ארמני חדש, שהוא קולון ארמני גרוזי לגברים.

ארמני גרוזיני הוא ניחוח מזרחי בעל תווים עליונים של ברגמוט, מנדרינה ולימון; תווי אמצע של כוסברה, הל וקינמון; ותווי בסיס של אלגום. הוא שוחרר ב-2017 על ידי ג'ורג'יו ארמני.

#4. טום פורד

ה-Tom Ford Private Blend הוא קו בשמים יוקרתי של המעצב טום פורד. הקו כולל ניחוחות לגברים ונשים כאחד, כמו גם ריחות לבית, מוצרי גוף ונרות.

הבושם היקר ביותר לגברים הוא ה- Tom Ford Private Blend – Tuscan Leather. ניחוח זה שוחרר בשנת 2009 ויש לו תווים של טבק, עץ ארז, אמברגריס, לבנדר, עלה בזיליקום ופרי ערער.

טום פורד הוא מעצב אופנה אמריקאי מפורסם הידוע בעיקר בזכות בגדי הנשים שלו. יש לו גם ליין של בשמים לגברים.

הבושם היקר ביותר מהקולקציה של טום פורד הוא ה- Private Blend Oud Wood, שמחירו הממוצע עומד על 450 דולר לאונקיה.

בנוסף ל- Private Blend Oud Wood, הבשמים האחרים היקרים ביותר של טום פורד הם ה-Neroli Portofino וה-Tobacco Vanilla Absolute, שניהם במחיר ממוצע של 400$ לאונקיה.

תפריט נגישות