איך בוחרים מדפים לחנויות?

בחירת מדפים בחנויות

בחירת מדפים בחנויות

אופן האחסון והצגת המוצרים בחנות, יכולים להשפיע משמעותית על חווית הקנייה של הלקוחות הנמצאים בחנות. על כן, אין ספק שלבחירה מושכלת של מדפים לחנויות, יש השפעה ישירה גם על הרווחים.

אז איך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים מדפים לחנות בצורה הטובה ביותר?
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה.

בחירת מדפים לחנות ב-4 שלבים

יש 4 שלבים שמומלץ ליישם והם שיובילו אתכם לבחירת פתרונות המידוף האידיאליים עבור החנות שלכם. להלן השלבים:

  1. שלב ראשון הוא הגדרת הצרכים – חשבו על העומס שהמדפים צריכים לשאת, חשבו האם אתם צריכים מדפים לאחסון או מדפים לתצוגה, מהי כמות המדפים שתצטרכו, האם המדפים יהיו עבור תצוגה לילדים, בני נוער, או אולי מבוגרים וכו'. ככל שתרדו לפרטים וככל שתדייקו את הצרכים שלכם מהמדפים, כך תוכלו להתאים אותם בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם.
  2. שלב שני הוא הגדרת התקציב – כיום, יש מגוון של מדפים בכל מיני טווחים של מחירים. אפשר לרכוש את מוצרי המידוף באמצעות ספקים ישראליים. כך תוכלו לקבל שירות טוב, התקנה וגם אחריות על המדפים. על מנת שלא תגררו להוצאות כלכליות גבוהות, יש להגדיר מראש את התקציב שיש לכם לרכישת המדפים. אגב, קחו בחשבון שמחירי המדפים ישתנו בהתאם לסוג המדף, לחומר ממנו הוא מיוצר, לגודל המדף וכמובן בהתאם למשקל שיכול לשאת המדף.
  3. שלב שלישי הוא בחירת ספק ממנו תרכשו את המדפים – אפשר להיעזר בקולגות ובעלי מקצוע ולקבל המלצות על ספקים ואפשר גם לקרוא עליהם המלצות ברשת. יש לקבל הערכות מחיר התחלתיות מכל אחד מהספקים המומלצים שמצאתם. שימו לב שלא מדובר על הצעות מחיר סופיות ומטרתן של הערכות המחיר שתקבלו היא לקבל איזשהו מושג לגבי הפרשי המחירים שיש בין הספקים השונים. כמו כן, אתם גם תוכלו להרגיש את היחס של הספק ולבדוק את האינטראקציה שיש לכם עימו. ההמלצה שלנו היא לבחור בספק שהצעת המחיר שלו היא אטרקטיבית וגם הוגנת וכמו כן ספק שיהיה אדיב וגם קשוב לצרכים שלכם.
  4. שלב רביעי הוא בחירת המדפים – מדובר על השלב האחרון. בשלב זה, אתם תקיימו פגישה עם הצוות המקצועי של החברה המתמחה בפתרונות מידוף. יהיה עליכם לפרט את הצרכים שלכם מהמדפים וכמו כן לומר את התקציב שיש ברשותכם. יחד עם הצוות המקצועי, תוכלו לבחור את פתרונות המידוף המתאימים ואלה שיעזרו למינוף החנות שלכם.

כמה טיפים לסיום…

להלן הטיפים שלנו:

  • בחרו בחברה שמתמחה בפתרונות מידוף ויש לה מוניטין ודירוג טוב וכזאת שמספקת אחריות מלאה על המוצרים שלה.
  • בחרו בחברה שמספקת לא רק משלוח של פתרונות המידוף אלא גם התקנה שלהם.
  • תחום פתרונות המידוף הוא תחום מפותח מאוד הכולל כל מיני חידושים ואפשרויות. על כן, הקשיבו לעצות של בעלי המקצוע. הם ידעו להתאים לכם את פתרונות המידוף האיכותיים והטובים ביותר עבור המוצרים שלכם.

תפריט נגישות