איך לבחור פורץ כספות אמין לפריצה של כספת?

איך לבחור פורץ כספות אמין

איך לבחור פורץ כספות אמין

רבים מאיתנו צוברים במהלך החיים חפצים, ניירות ומסמכים יקרי ערך. חלקנו שומרים אותם במגירה מסודרת בבית, חלקם מחביאים אותם בכל מיני מקומות שקשה למצוא, אבל החכמים ביותר שמים אותם בכספת. 

שמירה על חפצים יקרי ערך בכספת מעניקה להם הגנה מירבית מפני פורצים וגנבים שנכנסים לבית ומנסים לגנוב כמה שיותר דברים. 

כספת איכותית מחומרים חזקים, שהותקנה כמו שצריך, צפויה להציב אתגר משמעותי בפני כל גנב, ולגרום לפריצה "פשוטה" להיות הרבה יותר מורכבת ואטית. 

פורצים רבים יעדיפו לוותר על ה"תענוג" של פריצת כספת מורכבת, ויעדיפו להמשיך הלאה בלי לגנוב את החפצים היקרים ביותר. 

יחד עם זאת, לשימוש בכספת יש חיסרון אחד, והוא מקרה שבו אנחנו מאבדים את המפתח או שלא מצליחים לפתוח את הכספת. 

במקרה כזה, יש לקרוא לפורץ כספות מוסמך, שמסוגל לפרוץ את סוג הכספת הספציפית שיש לכם. 

מה תפקידו של פורץ כספות?

כדי לענות על השאלה הזאת, פנינו למקצוענים. פורץ כספות – אאי מנעולים מתמחים בפריצת כל סוגי הכספות כבר שנים רבות. 

המקצוענים של אאי מנעולים עוסקים בתחום פריצת והתקנת הכספות בכל הארץ, והם נהנים מניסיון רב וממוניטין של מאות לקוחות מרוצים. 

באאי מנעולים מספרים שהם ראו כבר את כל סוגי הכספות. "רוב הקריאות שאנחנו מקבלים הם מאנשים פרטיים ששכחו את הקוד לכספת הדיגיטלית או שאיבדו את המפתח לכספת הביתית", מספר מנכ"ל החברה, ומוסיף כי ישנן גם קריאות לפריצה של כספות תעשייתיות ונדירות. 

אחת העבודות שהוא זוכר מאוד היא הפעם שבא הוא נקרא לפרוץ כספת עתיקה. כשהוא ואנשי הצוות הגיעו למקום, הם גילו שמדובר בכספת שהשאירו אנשי ממשל בריטים ששהו בישראל בתקופת המנדט הבריטי. 

"כספת כזאת לא רואים בכל יום", הוא ציין והוסיף כי בעבודה כזאת, הם השתדלו לשמור כמה שאפשר על שלמות הכספת בשל הערך ההיסטורי שלה מצד אחד, ובשל היופי שלה. 

לעומת כספות מיוחדות וייחודיות כמו הכספת הזאת שהוא דיבר עליה, ברוב המקרים הוא ואנשיו נקראים לעבודות של פריצת כספת ביתית. 

הוא ציין כי אנשי המקצוע של פורץ כספות – אאי מנעולים מכירים את כל סוגי הכספות הביתיות, בין אם מדובר בכספות דיגיטליות או בכספות מכניות, ויודעים איך לפרוץ אותן במהירות וביעילות. 

הוא מדגיש כי ברוב המקרים ניתן לבצע פריצה שקטה. פריצה כזאת שומרת על שלמות הכספת, ופוגעת רק במנעול. לאחר הפריצה ניתן להחליף את המנעול ולהשתמש בכספת שוב ושוב. 

לסיכום, כאשר מדובר על פריצת של כספת, מומלץ לפנות לפורץ כספות מומחה, שנהנה מניסיון וממוניטין רב. אחרת. רק כך תוכלו לוודא שאתם מקבלים שירות מלא ומקצועי, שישמור עד כמה שאפשר על שלמות הכספת. 

בין אם מדובר בכספת דיגיטלית, בכספת מכנית, בכספת ביתית, בכספת מסחרית או בכל סוג אחר של כספת – מומלץ לפנות לפורץ כספות מקצועי ואמין עם המלצות רבות.

תפריט נגישות