איפה מגייסים עובד וירטואלי

מרבית החברות מעדיפות להעסיק עובדים מרוחקים כעובדים זמניים מסיבות רבות, כולל מיסים, תוכניות הטבות ועוד. יש עובדים שרק רוצים לעבוד מרחוק ולא מצפים לעבוד באתר בנייה קונבנציונאלי. אם אתה נותן לעובד מרחוק מעמד של עובד קבוע, זה בסדר איתך.

בראיונות העבודה תוכלו לברר האם למועמד יש את הכישורים הדרושים לו

כדי להצליח כעובד מרוחק. בעת שכירת עובדים מרחוק, שימו לב שלא כל המומחים נמצאים בחופשה לעבודה מרחוק. כדי לוודא שאתה מעסיק עובד מרוחק מצליח, ודא שאתה שואל אותו על כישוריו מרחוק.

כשאתם עובדים מועמדים פנימיים

עליכם לערוך רשימת שאלות לראיון על נקודות החוזק, החולשה וההתנהגות שלהם בעבר. שאלו את המועמדים מדוע הם עובדים מרחוק והיכן הם רוצים לעבוד. אם אתם כותבים תיאור תפקיד לעובדים פנימיים, חשוב להתאים אותו לעובדים מרוחקים.

אם החברה שלך מתכננת להשתמש באותן טכניקות גיוס לעובדי כנסים כמו בעבר, תחשוב שוב. התאמה מרחוק פירושה חיפוש מיומנויות חדשות ודרך עבודה חדשה. על מנת למשוך את המועמדים הנכונים עליכם להתחיל בפרסומת דרושים מחושבת היטב.

עם הופעתן של סביבות עבודה מרוחקות והמגפה

חברות חוות שינויים עצומים באופן הגיוס וניהול העובדים. מנהלים ומנהלי משאבי אנוש מפתחים פתרונות יצירתיים לבעיות כמו העסקה מרחוק, הבטחת תפוקת העובדים וטיפוח תרבות ארגונית כוללת כאשר הצוותים שלהם רחוקים. כדי ללמוד עוד על שינוי זה, שוחחנו עם מספר מנהיגים עסקיים המחפשים עובדים וירטואליים, כיצד להשתמש באסטרטגיות פנים ואיך לוודא שאתה מזמין מרחוק.

הידיעה היכן להעסיק עובדים מרוחקים יכולה לעזור לחברות למשוך ולשמר את הכישרון הטוב ביותר

חברות רבות רואות בגיוס מרחוק סיכוי לבחון את הטיות ההעסקה שלהן ולהוסיף מועמדים מגוונים יותר למאגר הכישרונות שלהן. בראיון זה, ג'נט מולווי, מנהלת תוכן משותף במשאבי אנוש למומחים לבעלי עסקים קטנים, מדברת עם אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש ובעלי עסקים קטנים על העסקת עובדים וניהולם בעולם הווירטואלי.

בדומה לשכירת עובדים במשרד

שכירת עובד מרוחק דורשת התייחסות נוספת. השלבים הבאים להעסקת צוותים חיצוניים יעזרו לך להימנע מטעויות ולהבטיח שתקבל את ההתאמה המושלמת. כאשר אתה מגביר את העסק שלך, אתה מתכנן לשכור ולהעסיק מרחוק. להלן מספר שיפורים בתהליך שתוכל להתחיל איתו בכדי לעזור לך להעסיק אנשים שנשארים נאמנים לעסק שלך ולתרום חיובית לטווח הארוך.

תמוך בעובדים מרחוק בבניית מסלול קריירה על ידי הבנת יעדיהם ארוכי הטווח והתאמתם לצרכיה וכיוונה של החברה

בניית תוכנית גיוס וירטואלית מקיפה לא רק תעזור לך להרחיב את בסיס העבודה המרוחק שלך אלא תביא לעובדים מאושרים ופרודוקטיביים יותר ולהמשך ההצלחה של העסק שלך. הזמן הנוסף שאתה מבזבז על גיוס וירטואלי ועל הסיפון מראש משתלם כאשר יש לך עובדים וירטואליים מרוצים, מעורבים ויצרניים.

אנשים בוחרים בעבודה מרחוק מכיוון שהיא מתאימה לאישיותם ואורח חייהם

לכן וודאו שהם מקבלים את האיזון בין עבודה וחיי עבודה, אינטראקציה חברתית והאתגרים הדרושים להם כדי לעבוד בשמחה מהבית. וודאו כי ההתמחות עונה על ציפיות העובדים. שאלו את העובדים מה הם חושבים, איך הם חושבים על עצמם ומה הם צריכים.

היכולת לעבוד מרחוק

היא גורם מפתח בשמירה על כישרון יקר ערך. אם עובד צריך לעבור מסיבות משפחתיות, כמו למשל טיפול בהורה או בן / בת זוג קשישים, ניתן להעביר את העבודה ולעובד להישאר בחברה ולעבוד מרחוק. אם אפשרות זו זמינה, העובד יכול להישאר בחברה כך שהחברה תוכל לשמור על עובדים מנוסים ולחסוך את עלות הגיוס והכשרת עובדים חדשים.

אין ספור חברות רוצות להרחיב את פעילותן

ועובדים וירטואליים הופכים פופולריים יותר ויותר. חברת צד ג 'המעסיקה עובדים וירטואליים יכולה לחייב אותם בגין העבודה והטכנולוגיה שבה הם משתמשים, מה שמביא להם פחות כאב ראש ודאגה. אם אתה מועסק במשרה מלאה, עובדים וירטואליים הם אלטרנטיבה טובה יותר מכיוון שאתה לא צריך לשלם עלויות דומות (סוכנות וירטואלית גובה את רוב).

עובד וירטואלי

המכונה גם עובד מרוחק, הוא מישהו שאתה שוכר בכדי לספק שירותים לך או לעסק שלך. העסקת עובד וירטואלי היא עבודה, גם אם מעולם לא פגשת אותו אישית. אם זה המקרה, עליך להיות בטוח שיש לך את הכלים לבצע את העבודה, שאתה מבין את העסק שלך ושתוכל לבצע את העבודה שתעשה במשרד מסורתי.

בסביבת גיוס וירטואלית

מאגר המועמדים גדול יותר ומפוזר יותר. רוב החברות מפרסמות מודעות דרושים בלינקדאין או באנג'ל כדי למצוא מועמדים לתפקידי העובדים הווירטואליים שלהם. כשאתה מעסיק עובד וירטואלי, אתה יכול להעסיק אותו מכל מקום בעולם, אז בדוק נקודות חמות אפשריות עבור סוג הכישרון שאתה מחפש והתאם את פרסומות העבודה שלך בהתאם.

גם אם אתה משוכנע ביתרונות של עבודה מרחוק

מציאת כוכב העל המתאים לצוות שלך יכולה להיות אתגר. לא כל העובדים הוכשרו למשימה זו, וייתכן שלא תמצאו את המתאים לתיאור התפקיד שלכם. השתמש בסוכנות גיוס המתמחה בענף שלך ופתח תוכנית השמת עובדים כדי לתגמל עובדים שמביאים מועמדים חזקים.

אם הם עובדים וירטואליים

יש להם הבנה טובה יותר מה לחפש אצל עמית וירטואלי. לדוגמא, פגשו את הלקוח באופן אישי ולא רק את העובד הווירטואלי ברשת. כשמועמד רואה עובד וירטואלי במהלך הראיון שלך, אתה מרגיש בבית, כי הוא יודע שהוא לא העובד הווירטואלי היחיד בצוות.

אחד הדברים הטובים ביותר שמנהל משאבי אנוש יכול לעשות

הוא לבדוק עובדים חדשים במהלך הכשרתם. דרך נוספת להעסיק עובדים וירטואליים היא לקבוע פגישות וידאו עם עמיתיהם החדשים בכדי לכסות על היבטים מסוימים בהכשרתם, לענות על שאלות ולשתף את חוויותיהם בחברה. עם 80 אחוז מאנשי העסקים המסתמכים על צ'אט וידאו במקום שיחות אחד על אחד, זו פלטפורמה אידיאלית להכשרה וטיפוח תחושת קהילה בקרב עובדים וירטואליים.

תפריט נגישות