דיקור סיני להרזיה

במחקר אחד השוו לים ועמיתיה דיקור בחמש נקודות באוזן החיצונית עם נקודת דיקור במחקר אחד. הם הקצו באופן אקראי 91 אנשים שמנים לדיקור בן חמש נקודות, דיקור נקודתי לרעב או טיפול דמה (פלצבו). באחד ממחקרים אלה, חוקרים בדקו את ההשפעות של דיקור אוזניים ודיקור דמה על נשים שמנות.

במחקר קטן שנערך בשנת 2015

80 אנשים שמנים קיבלו דיקור במשך שלושה עד שישה חודשים בזמן שהם אכלו תזונה דלת קלוריות. דיקור סיני לא רק עזר להם לרדת במשקל אלא גם הפחית את שיעור הדלקות בגופם שמחקרים קשרו להשמנה. בהערכת ההתקדמות של שתי הקבוצות לאחר שישה עד שנים -עשר שבועות, החוקרים מצאו כי שתי הקבוצות ירדו במשקל, אך אלו עם דיקור אותנטי ראו שיפורים בסמנים דלקתיים מסוימים.

במחקר שנערך על 60 אנשים שמנים שפורסמו על ידי רופא משפחה אוסטרלי

משתתפים שהשתמשו בסימולטור דיקור במשך שבועיים דיווחו על תיאבון וירידה במשקל, בעוד שקבוצת הביקורת לא הבחינה בהשפעה דומה. מחקר שהשווה את יעילות דיקור האוזניים עם דיקור הגוף בנשים שמנות מצא כי אלו שקיבלו דיקור אוזניים ירדו במשקל 8 ק"ג יותר מאלו שקיבלו דיקור רק בחלקים אחרים של הגוף. מחקר אחר סיפק הוכחה כי היקף מותניים קטן יותר בגילאים 20 עד 30 שעברו דיקור אוזניים שש פעמים בשבוע.

מחקרים אחרים מצאו שדיקור מקדם ירידה במשקל

אך רבים מהמחקרים הללו היו שיטות קטנות ונבדקות שהשתמשו בחוקרים לא קפדניים. מחקרים אחרונים הראו כי מטופלים מאבדים יותר משקל כאשר דיקור משולב עם שיטות הרזיה מסורתיות. מחקרים הראו גם כי מחטי דיקור מעוררים את שחרורם של אנדורפינים, הורמוני התחושה של הגוף.

מסיבה זו

קשה לומר בוודאות האם ירידה במשקל מתרחשת בעת ניסיון דיקור, למרות שהתרגול צובר פופולריות בחוגי הרפואה האלטרנטיבית. אם אתה משתמש בדיקור סיני, אם אתה מנסה לרדת במשקל, התוצאות הטובות ביותר יושגו ככל הנראה אם אתה משלב את היישום עם שינוי אורח חיים בריא, כגון תוכנית דיאטה מבוקרת קלורית ומזינה ופעילות גופנית סדירה. על מנת להגיע לתוצאות אופטימליות, בנוסף לטיפולי הדיקור, עליך להתמקד בבריאות אופטימלית על ידי אכילה של תזונה בריאה, שימוש בטכניקות להפחתת מתח ושמירה על תוכנית אימונים סדירה.

השפעת הדיקור על מטרות הפחתת המשקל חורגת מהטיפול בפועל

מסביר ד"ר סלצר. המשתתפים במחקרים המעטים הקיימים קישרו את טיפול הדיקור שלהם לשינויים באורח החיים כגון פעילות גופנית ותזונה מאוזנת ובריאה. אם אתם מתחייבים לטיפול בדיקור, סביר שתאכלו פחות, ישנו טוב יותר ותחושו צמרמורות כתוצאה מכך, היא מציינת.

הרגלים אלה יכולים לעזור לאדם לרדת במשקל בתורו ולהראות כי דיקור סיני יכול לשחק תפקיד משני בירידה במשקל

במקום להיות הנהג העיקרי. השימוש הנרחב בדיקור סיני לירידה במשקל הוא תוצאה של מחקר ופיתוח שנערכו לאחרונה שמראים שהוא יכול להצליח. דיקור סיני הוא לא טיפול הקסם שחיפשת, אך אם אתה מחפש דרכים נוספות להשלים את השגרה שלך בירידה במשקל, אז זהו יתרון גדול.

מחקרים שנעשו לאחרונה הראו

כפי שמדווח הקולג 'פסיפיק לרפואה מזרחית, שחולים יורדים יותר במשקל כאשר דיקור משולב עם שיטות הרזיה מסורתיות. במקרים מסוימים, עד אחד לשלושה מפגשי ירידה במשקל בדיקור סיני בטוחים ויעילים בסיוע לאנשים להשיג מטרות משקל סבירות.

בהתחלה, עדיף לעשות דיקור פעמיים בשבוע עד שהגוף מוכן לשינויים. אם המצב שלך חמור יותר, יש להשתמש בדיקור סיני בהתחלה במשך 3 עד 5 ימים ברציפות כדי להיות בטוח.

כמו דיקור אוזניים

דיקור אוזניים שימש כדי לעזור למעשני סיגריות ומכורים להרואין להפסיק את הרגלי הסמים. כאשר הוא מנוהל על ידי דיקור מוסמך, הוא יכול גם לעזור לאנשים לרדת במשקל. מחקר שפורסם בדיקור רפואי מצא כי הדיקור עזר לירידה במשקל, בשילוב עם תזונה של 2,000 קלוריות והליכה של 15 דקות.

חקור והלך לרופא דיקור מוסמך ומורשה באזור שלך. אם אתה לא חובב אלמנטים של DIY כמו מגנטים לאוזניים אתה יכול גם לפנות לרופא המתמחה בדיקור אוזניים ודיקור להורדה במשקל.

גישה חיובית אם אתה מאמין שטיפול הדיקור שלך מועיל

הגישה החיובית שלך יכולה לעזור לך לרדת במשקל. לדוגמה, אם אתה מרגיש שטיפולי דיקור סיני משפרים את איכות חייך, תוכל להניע אותך להרגיש טוב יותר ולבחור תזונה ופעילות גופנית טובה.

מחקרים מראים שדיקור יכול להיות יעיל לירידה במשקל. דיקור אוריקולרי מדכא את הפעילות העצבית של LHA (מסלולים מזוהים של עצב הוואגוס) ומפעיל את הפעילות העצבית של HVM בבני אדם, וכתוצאה מכך צמצום צריכת המזון וירידה במשקל לאחר מכן.

כאמור לעיל

תחומים הקשורים לעיכול ולצריכת מזון חשובים, כגון הקיבה, הכליות והפה. הריאות והטחול הם גם אזורים קריטיים לירידה במשקל, ולכן דיקור חשוב גם לנקודות רגישות בלתי צפויות לירידה במשקל כמו האוזן. דיקור בבלוטת התריס ודיקור אנדוקריני יכולים לסייע בוויסות רמות ההורמונים בכדי להבטיח את זרימת האנרגיה התקינה בגוף ולהגביר את התיאבון ואת קצב חילוף החומרים.

אלקטרו-דיקור יכול לעזור לך לרדת במשקל על ידי חיזוק מערכת העיכול שלך לשלוט בתיאבון ולרדת במשקל

מחקרים מראים שדיקור יכול לשפר את חילוף החומרים ולעזור לך לשרוף יותר קלוריות ביום. אם ניסית דיאטות אופנה עם מעט הצלחה, אל תנסה משהו שעבד במשך כמה אלפי שנים: דיקור סיני לירידה במשקל.

התמונות שלהלן עשויות להכיל תוכן שאנשים מסוימים, בכוונה או שלא בכוונה, מוצאים גרפיים או מטרידים. התמונות עשויות להכיל גם תוכן שאנשים מסוימים חושבים שהוא גרפי ומטריד.

תפריט נגישות