מכירת ציורן שמן באירופה

בתי מכירות פומביות וחוקרי אמנות משתמשים גם במשאב מקוון מצוין בשם "אינדקס מכירת אמנות", המפרט את מחירי הפטיש (לפני מס) של ציורים הנמכרים ברוב אולמות התצוגה הגדולים. אם אתה מוצא את הציורים האלה בעלי ערך, אתה יכול לנסות לקחת אותם לבית מכירות פומביות או לסוחר אמנות באזור שלך לייעוץ. אם אתה רוצה למכור את הציורים האותנטיים של האמן הזה, אני מציע לך ליצור קשר עם בית מכירות פומביות גדול ויש לך צוות של מומחי אמנות שיוכל לעזור לך.

בין אם זה נוף וינטג' או ציור שמן על קנבס

יש לנו את הגרפיקה העתיקה המושלמת בשבילך. אולם התצוגה שלנו מתהדר במאות ציורים המתאימים לכל כוונה להציג אומנות עתיקה בביתכם. האוסף שלנו של ציורי שמן עתיקים ואומנות וינטג' יכול לענות על הצרכים של כל בעל בית בטון רוז'. עיין במבחר גדול של ציורים ישנים, ציורים עתיקים ואומנות עתיקה.

אנו מוכרים דיוקנאות שמן וינטג'

ליטוגרפיות, דיורמות, הדפסי קנבס, ציורי פרחים, נופים, אמנות חתומה ולא חתומה, גילופים, בדים וגילופים. כל הציורים שאנו מוכרים ב- GalleryToday הם יצירות אמנות מקוריות לחלוטין, מיוחדות במינן, בחתימת יד של האמן. כל ציור ב- GalleryToday נבחר באופן אישי, נבדק ונבדק על ידי צוות של אמן-מאמתים מקצועיים כדי להבטיח שתקבל את המוצר האיכותי ביותר. כמו כן, אנו דואגים לכך שלקוחותינו יקבלו מידע בסיסי על הציורים שהם בוחרים, וכן על האמנים שיצרו אותם.

אם ציורים כלשהם בהזמנה שלך אזלו באופן זמני מהמלאי, אנא המתן לארבעה עשר עד שישה עשר שבועות לאמנים שלנו לצבוע ביד את הציורים שלך ולשלוח אותם ישירות לביתך או למשרדך.

הצעה זו אינה חלה על רכישת שוברי מתנה

מסגרות תמונה, שירותי הרכבה או ציורי תמונה. בחר את הציור החינמי שלך (ערך שווה או נמוך יותר) מהגלריה המקוונת הנרחבת שלנו. כל הציורים מצוירים 100% ביד על קנבס על ידי אמנים מקצועיים. כל ציורי השמן שלנו מצוירים 100% ביד על קנבס על ידי האמנים המנוסים שלנו, באיכות המוזיאון הטובה ביותר.

בגלריה לציורי שמן

אנו גאים להציג באתר שלנו מבחר ייחודי של אמנים וציוריהם הטובים ביותר. האוסף שלנו כולל יצירות אמנות של אמנים בעלי שם כמו קלאסיקות כמו ליאונרדו דה וינצ'י וקלוד מונה, ואן גוך, רנואר, גוגן, גוסטב קלימט ועוד רבים.
בכדי לבדוק פרטים מורחבים בתחום של מכירת ציורן שמן באירופה ניתן לגשת לאתר /

ראוי לציין כי ההקפדה שלנו על הפרטים הקטנים באריזה ובמשלוח של ציורי שמן ממוסגרים אין כמותה בעולם האמנות

הזמנות ציורי שמן ממוסגרים אם ההזמנה שלכם כוללת ציורי שמן ממוסגרים, בעלי המלאכה המקצועיים שלנו ימתחו בקפידה כל קנבס עם ציורי שמן על קוביות עץ, ולאחר מכן יציבו את ציורי השמן במסגרת לבחירתכם.

פריטים כאלה כוללים לעתים קרובות אזורי מרקם שעברו הברשה ידנית

כדי לדמות את הציור בפועל. למען האמת, לא מדובר בכלל בציורים, אלא בהדפסי נייר שעברו שינוי מיוחד שנעשו במכונות דפוס מודרניות. הם לא מגיעים מאירופה, אלא מהמפיקים שמייצרים אותם באינדונזיה.

תריסר מה"ציורים" הללו הופיעו לאחרונה במכירה פומבית במערב התיכון. חברת המכירות הפומביות הודיעה שוב ושוב לקהל שהפריטים חדשים, אך העניין עדיין היה רב.

לחלופין

אתה יכול ללכת לסוחר האמנות המקומי שלך או לפרסם את התמונה במכירה פומבית מקוונת כגון ebay. אם אתה חושב שהציור עשוי להיות בעל ערך ותרצה למכור אותו, אתה יכול ליצור קשר עם בית מכירות פומביות או סוחר אמנות באזור שלך לקבלת ייעוץ נוסף. האם עלי לקחת את הפריטים הללו למכרז או שאוכל פשוט לצלם ולשלוח אותם אליהם.

זה לא אומר שמסגרות וציורים וינטג' ישנים אינם מסומנים; רבים עושים. ציורי שמן הם דברים עתיקים, ותולדות האמנות מנסה לתת לציורים האלה את הצורה המושלמת.

רבים מציורי השמן המפורסמים ביותר בעולם המערבי כיום נוצרו על ידי אמנים אירופאים (כולל מאסטרים עתיקים) אשר עקבו אחר קודמיהם הבודהיסטים במשך מאות שנים

אמנים בודהיסטים באפגניסטן ציירו את הדוגמאות המוקדמות ביותר הידועות של ציור שמן, ובאירופה, טכניקה זו שימשה אמנים כבר במאה ה-12. ההגדרה של טכניקת ציור בשמן היא שימוש בפיגמנטים ושמן פשתן כחומר מקשר לצביעה, וניתן לייחס את ההיסטוריה שלה למאה ה-7 לספירה. ובכך מכסה מגוון רחב של תנועות אמנות ידועות. עם הפופולריות של טכניקות ציור שמן, בימי הזוהר של הרנסנס, אמנים אירופאים מפורסמים רבים החליפו את הטכניקה הזו בציור טמפרה.

הציורים של האמנים המפורסמים הללו הם גם יקרים מאוד והם ללא ספק אופנתיים

ציורים של אמנים מפורסמים כמו בוטיצ'לי, פיקאסו ולאונרדו. ציורים של אמנים מפורסמים כמו בוטיצ'לי, פיקאסו, ליאונרדו דה וינצ'י ועוד, תמונות אלו מכונות בתעשייה "הדפסי קנבס", והן הופכות נפוצות יותר ויותר.

נראה שרוב המוטיבים הוויקטוריאניים צבועים בשמנים כבדים

הפיגמנטים המשמשים ליצירת פסטלים זהים לחלוטין לאלו המשמשים בכל מדיום אמנות צבעוני (מצבעי מים ועד צבעי שמן), ולכן פסטלים בדרך כלל מייצרים צבעים חזקים ותוססים מאוד. אל תניח שהתמונה מצוירת רק בגלל שמשטח התמונה הוא בעל מרקם.

בעת הערכת פריט חשוד

הקפד לבדוק גם את המסגרת וגם את התמונה. למרות שהדוגמאות המוצגות במאמר זה מורכבות יחד, ייתכן שתגלה שהמסגרת והתמונות מופרדות יום אחד בשוק. הופעתם המחודשת של חפצים אלה, יחד עם השפע של 'ציורי אסבס', מעידה אולי על ניסיונות של אמנים לספק את הז'אנר המזרחי הפופולרי של אותה תקופה.

שני הציורים היו פעם באוסף של רוי מלבורן

נספח פוליטי לשגרירות האמריקאית בבוקרשט, 1946-48. שמן מפורסם נוסף על בד של האמן ההולנדי וינסנט ואן גוך הוא Iris, שצויר במאי 1889. נחשב לאחד הציורים המוכרים ביותר באמנות המערבית, ליל הכוכבים של וינסנט ואן גוך הוא שמן מסנוור על בד התלוי כעת ב-MoMA.

מתנה יפה

מאת הצייר האקדמי הצרפתי Émile-Auguste Hueblen (1830–1891), היא אחת מיצירות הדגל למכירה האירופית הקרובה של בונהאם בניו יורק במאה ה-19, ביום רביעי ה-3 במאי. האמנות האירופית מהמאה ה-19 כריסטיז עורכת מכירות דו-שנתיות בלונדון ובניו יורק, ומציעה יצירות חשובות מתנועות שונות של עידן מהפכני זה. כמו כן, יוצעו למכירה עבודות מהאוסף של אלכס וברברה קסטן. KOSH mArt היא ספקית מובילה של רפרודוקציות ויצירות מופת של אמנים ידועים ביד ושמן בארצות הברית.

HandmadePiece שואפת להפוך את הבית שלך לגלריית אמנות פרטית וייחודית עם רפרודוקציות של ציורי שמן מדהימים באיכות מוזיאון ולשפר את הטעם האמנותי בחלל המגורים שלך.

עוד הוא Fintan Whelan, המשלב פיגמנטים צבעוניים עם שמנים ולכות לצביעה עם משיכות אלגנטיות והרמוניות. תלמיד אחד מקיא בים, והשני, מביט ישירות בצופה אוחז בכובעו, הוא דיוקן עצמי של רמברנדט עצמו.

תפריט נגישות