מצבר לרכב עד הבית

הסטארט-אפ, שהוקם על ידי שני סטודנטים באוניברסיטת מלבורן (Relectrify), שואף להפוך כלי רכב חשמליים לירוקים עוד יותר עם טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לרכב חשמלי להניע את הבית שלך. מדי שנה מופיעים על כבישי העולם יותר ויותר רכבים חשמליים המונעים על ידי סוללות, והמוטיבציה של רבים מבעליהם היא לבחור באמצעי תחבורה ידידותי לסביבה.

משאיות זבל חשמליות ומתקנים גדולים אף יותר עם סוללות קיבולת גבוהה יותר הופכים גם הם למציאות

כאשר מצוידים בטכנולוגיית Vehicle-to-Grid (V2G) או Vehicle-to-Home, המכוניות, האוטובוסים והמשאיות הללו יכולים להתגלות כבעלי ערך רב במהלך הפסקות חשמל עתידיות. עם יותר כלי רכב חשמליים על הכבישים ותכנון והכנה מדוקדקים, יכולים להיות לנו מיליוני סוללות ניידות שיעזרו לשמור על הכוח במצב חירום.

למרות שאולי תוכל לחבר את המכונית שלך לביתך עד שנת 2025

חשוב לקחת בחשבון שהפאנל הסולארי תמיד יהיה שם כשתזדקק לו, בזמן שהמכונית שלך (למרבה המזל) ניידת. אמנם אפשר להטעין מצבר לרכב עם מהפך ביתי, אבל שימוש במטען ובחשמל הנכונים היא עדיין הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. בין אם אתה טוען את מצבר המכונית שלך עם מטען נייד או חשמל ביתי, עליך לנקוט באמצעי הבטיחות המתאימים. בין אם אתה מטעין את המצבר לרכב שלך בחשמל ביתי או עם מטען, אם המצבר וחיבור הטעינה שגויים, המצבר לא יכול לקבל טעינה תקינה.

אם הממיר הביתי מחובר לרשת החשמל

זה עלול לגרום לתקלה או כשל של הסוללה. לאחר בדיקת המהפך הביתי, כעת תצטרכו לחבר את הארקת הסוללה או הכבל השלילי לחוט השחור של הממיר הביתי. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיבור המסוף השלילי של הסוללה לחוט השחור של המהפך.

כמו קודם, אתה יכול לטעון את הסוללה על ידי חיבור הצד השלילי תחילה ולאחר מכן הצד החיובי. לאחר הכנת הסביבה, יהיה עליך להסיר את המצבר מהרכב. לאחר חיבור המהפך, כל שעליכם לעשות הוא לחכות עד שהסוללה תיטען במלואה.

אתה יכול להשאיר את הסוללה לבד בזמן שהיא נטענת

מכיוון שרוב המטענים יודיעו לך כשהטעינה תסתיים. הטעינה תימשך בין 6 ל-12 שעות, תלוי בקיבולת הסוללה. בגלל הזמן שלוקח להטעין מחדש, עדיף לטעון את הסוללה בלילה שכן הדבר עלול לגרום למצבר לישון. כדי לשמור על הסוללה טעונה, יש לטעון אותה לפי הצורך, ועליכם להתניע את הרכב לפחות פעם בשבוע.

מצבר לרכב יכול להפעיל את הבית האמריקאי הממוצע עד 12 שעות

תלוי בכמות האנרגיה המשמשת להפעלת המקרר, המיקרוגל, התנור, המזגן והטלוויזיה. יצרנית הרכב אומרת שמכונית כמו אאודי e-tron יכולה להפעיל בית חד-משפחתי במשך כשבוע על סוללה טעונה במלואה. אבל כשהסוללה מתרוקנת עד לנקודה שבה היא לא יכולה להמשיך להפעיל את המכונית החשמלית שלך, היא עדיין יכולה לקבל עד 80% מהמטען המקורי שלה. Relectrify פיתחה מערכת Plug and Play המעניקה חיים חדשים לסוללות ליתיום-יון ישנות בכך שהיא מאפשרת לעשות בהן שימוש חוזר, תוך חיסכון באנרגיה עבור משקי פאנלים סולאריים.

חברת פרוטרה האמריקאית מייצרת אוטובוסים חשמליים המסוגלים לאגור עד 660 קילוואט אנרגיה

רכבים חשמליים רבים (EVs) מיוצרים עם היכולת להשתמש בסוללה מובנית כדי להחזיר אנרגיה לרשת החשמל שאליה הם מחוברים. בין אם זה הבית של הבעלים או רשת החשמל באופן כללי, הטכנולוגיות הללו פותחו על ידי ממשלות ויצרני EV בעיקר כדי לאזן את הביקוש של הרשת או רשת החשמל. חברות רבות, כולל טסלה, פועלות על מנת לאפשר לבתים לייצר, לאחסן ולהשתמש בחשמל להנעת רכבים חשמליים, כאשר רוב הפרויקטים הללו מכוונים להפוך פאנלים סולאריים וסוללות ביתיות מבוססות סוללות לטכנולוגיה נפוצה.

אתה יכול ללכת בעקבות טסלה על ידי בניית מערכת אנרגיה שלמה עם מכונית חשמלית

סוללת Powerwall לאחסון אנרגיה ופאנלים סולאריים לקצירת אנרגיית השמש. מצבר לרכב יכול לספק חשמל גם לבית שלם כאשר העומס על הרשת הקונבנציונלית גבוה וכאשר מחירי האנרגיה עולים. הודות לארכיטקטורת המתח הנמוך, ניתן לשאוב חשמל מהסוללה הראשית ולהפעיל מכשירים מרובים מהמהפך. "אז אם אין לך חשמל בגלל הוריקן, אתה יכול להפעיל חלקים מהבית שלך מהמכונית שלך.
לפרטים נוספים בנושא של מצבר לרכב עד הבית נא להעיף מבט ב-

חיבור מהפך 2000W למצבר רכב 12V

הוא קל מאוד. לכן, לפני שניתן יהיה להשתמש בכל מכשיר ביתי עם סוללה לרכב, תזדקק למכשיר שכעת יש לו רק שקעי חריץ לחיבור המכשירים שלך, אבל גם ממיר חשמל ל-AC במתח הנכון. ממירים רבים נמכרים כיום עם שני נקודות סוללה ושקע חשמל שניתן לחבר ישירות לשקע החשמל העזר (מצית) של הרכב שלך לשימוש כאשר אתה משתמש במצבר שכבר מותקן ברכב שלך.

אנשים בעלי כישורי הישרדות או מוכנות לשעת חירום יודעים שבאמצעות מכשיר פשוט המכונה מהפך מתח

ניתן להמיר את הזרם החשמלי של 12 וולט המיוצר על ידי סוללת מכונית רגילה לזרם של 120 וולט שיכול להפעיל סוגים רבים, מאשר התקני פלאג-אין קונבנציונליים. . מהפך ביתי או מהפך ביתי הוא כמו סוללה השואבת אנרגיה ומעבירה אותה בעת הצורך. מהפך ביתי הוא מכשיר המסוגל לספק אנרגיה למכשירי חשמל ביתיים.

עם V2H

המכונית החשמלית פועלת כסוללה ענקית כדי להפעיל את הבית עם החשמל המיובא הזול ביותר בשעות השפל (הפחתת עלויות החשמל, כמו גם מספקת כוח גיבוי במקרה של הפסקת חשמל). עם V2G, הסוללות של רכבים חשמליים חונים מחוברים ל"מטען דו-כיווני" מיוחד ומתואמים באמצעות שרת מרכזי להעברת חשמל לרשת בתקופות של ביקוש גבוה (כלומר בשעות הערב כאשר אנשים מפעילים את המכשירים שלהם). . לכלי רכב חשמליים גדולים יותר כמו אוטובוסים ומשאיות יש סוללות חזקות עוד יותר ויכולות לספק יותר כוח.

לשם השוואה

הסוללה הביתית של Tesla Powerwall היא בעלת קיבולת שלט של 13.5 קילוואט-שעה. ניסאן, למשל, חישבה שה-Leaf הכל-חשמלי שלה, המחובר למערכת מכונית לבית, יכולה להפעיל את הבית היפני הממוצע למשך יומיים עד ארבעה ימים, תלוי אם בעל הבית נוסע רגיל (40 קילוואט) או הדור החדש e+ עם טווח מורחב (62 קילוואט). כלים לאחסון אנרגיה זו כוללים את מערכת הסוללות הביתית של טסלה (שפועלת ללא תלות במכונית שלה), העברת אוויר דחוס בין מערות ומילוי שרשרת סלעים.

אבל עם המכירות השנתיות העולמיות של רכבי נוסעים חשמליים שצפויים להגיע ל-10 מיליון ב-2025 ול-56 מיליון ב-2040

יש הרואים הזדמנות להשתמש בסוללות של טסלה, ליף, בולט ואחרות כרשת אחסון אנרגיה מבוזרת ענקית. ברגע שכמה מכוניות יכולות להטעין דו-כיוונית, הסוללות הענקיות שלהן יכולות לשמש כמחוללי גיבוי במצבי חירום, או אפילו פשוט להשלים את צריכת החשמל של משק בית כאשר החיבור לרשת יהיה יקר במיוחד.

תפריט נגישות