מרפאת שיניים בישראל

חשוב לציין כי ניתן למצוא את רופאי השיניים הטובים, הישרים והאמינים במגזר זה עם מטופלים שמטרתם לפנות לטיפול שיניים. כפי שעולה, רופא שיניים בעל הכשרה קנדית עם מרפאת שיניים במרכז העיר ירושלים, שואל לעתים קרובות את בני ארצי וחברי ילידי ישראל שאלות על רפואת שיניים בישראל. בשורה התחתונה, מטופלי שיניים יכולים לסמוך על איכות טיפול גבוהה בישראל בין אם הם עולים חדשים, מקומיים או תיירים.

טיפולי שיניים למבוגרים בישראל אינם כלולים בקופות בריאות ישראליות בסיסיות כמו קופות חולים אך העלות נמוכה בהרבה מאשר בארה"ב

טיפולי שיניים איכותיים אף פעם אינם זולים, אך המחירים בישראל נמוכים יותר מאשר בארה"ב, קנדה ובריטניה. לילדים מתחת לגיל 12, טיפולי שיניים ושירותים מסוימים במרפאות מכוסים.

ניתן לבצע חיפוש מרפאת שיניים דרך אתר החיוך שלי My Smile

האתר מציע שירותים של חיפוש רופא שיניים מומלץ עבור משתמשי האתר – ובחינם!

רופאי שיניים ואורתודנטים פרטיים יכולים לספק לכם את כל מגוון שירותי השיניים

אך לכל מרפאה פרטית יש מחירים משלה ורשימת שירותים מוזלים. ישנן ארבע קופות חולים המפעילות מרפאות שיניים ברחבי הארץ, וכל חבר בקופת חולים יכול לבחור לקבל טיפול שיניים באחת ממרפאות אלו.

טיפולי שיניים למבוגרים אינם מכוסים במערכת הבריאות הישראלית ואין מתקני שיניים ציבוריים או פרטיים

בישראל יש מערכת רפואית חברתית שאינה כוללת טיפולי שיניים לילדים מתחת לגיל 12, והאפשרויות היחידות הקיימות הן טיפול שיניים ממשלתי יקר ונחות או טיפול מופרט במחיר גבוה. החל מה-1 בינואר 2016 ילדים מתחת לגיל 14 יהיו זכאים לתוספת טיפולי שיניים וטיפול שיניים חינם במרפאה המנוהלת על ידי קופת חולים.

עולים רבים בוחרים לקבל טיפולי שיניים מרופאי שיניים פרטיים, המקבלים החזר מביטוח הבריאות שלהם. בקופת חולים מערכת הבריאות בישראל ממומנת על ידי רופא השיניים והטיפול מבוסס על נהלים ולא על מניעה.

מרפאת DVI

היא מרפאת השיניים החינמית הגדולה בישראל ומספקת טיפולי שיניים חדישים בירושלים לילדים מוחלשים ונכים, מתבגרים בסיכון בין הגילאים 4 עד 26 ואזרחים ותיקים 65 ומעלה כולל ניצולי שואה. יותר מ-100 מתנדבים מטפלים בשירותי שיניים מטפלים בממוצע ב-2,700 ילדים ומבוגרים מדי שנה, מספקים טיפול שיניים ו-100 קשישים מקבלים שיניים תותבות. היחידה הניידת של מרפאת ירושלים, עם מתנדבים ורופאי שיניים, מציעה למטופלים קשישים מגוון רחב של טיפולים המטפלים בבעיות חניכיים, תותבות, שיקום ועוד.

ניתן לבצע חיפוש מרפאת שיניים דרך אתר החיוך שלי My Smile

האתר מציע שירותים של חיפוש רופא שיניים מומלץ עבור משתמשי האתר – ובחינם!
עבור מידע אודות מרפאת שיניים בישראל באפשרותך לגלוש לאתר

האמריקנים הידידים של מתנדבי השיניים בישראל (AFDVI) מספקים טיפול מונע ותותבות חינם לאנשים נזקקים וקשישים

כולל ניצולי שואה. כפי שצוין לעיל, AFDVI תומך בעבודתה של מתנדבי מרפאת השיניים של מרפאת שיניים טרודי בירגר, המציעה טיפולי שיניים ובריאות הפה בחינם לילדים מוחלשים ונכים ולצעירים פגיעים מכל הקבוצות האתניות, הדתיות והאתניות בירושלים. רופאי שיניים מתנדבים בישראל אינם גובים תשלום עבור טיפול מסוג זה מכיוון שישראל לא הגדילה את מספר רופאי השיניים או הכיסאות הזמינים בארץ ורשימת המטופלים גדלה השנה מ-1,200 ילדים בחודש בשנת 2009 ליותר מ-1,600 ביקורים חודשיים. .

ארבע קופות החולים הציבוריות בישראל

קופות חולים, הן חברות פרטיות המעסיקות רופאי שיניים במרפאות גדולות המציעות רפואת שיניים בעלויות נמוכות יותר בגלל גודל מאגר החולים בבתי החולים. אזרחי ישראל יכולים לקבל טיפול באחת מקופות החולים קופת חולים, אך טיפולי שיניים למבוגרים אינם כלולים בסל הבריאות. רשת הבריאות הלאומית קופת חולים מציעה טיפולי שיניים חינם לילדים מתחת לגיל 8 מאז יולי והעסקים ממשיכים לפרוח בעוד DVI, מרפאת שיניים לילדים בת 30 חינם, המאוישת על ידי רופאי שיניים זרים באשרות זמניות, מציעה טיפול שיניים חינם לילדים בגילאי חמש עד 18.

מרכזי הכשרה לרפואת שיניים כוללים את קמפוס הבריאות רמב"ם בחיפה והמרכז הרפואי ברזילי באשקלון

כ-85% מרופאי השיניים בישראל עובדים במרפאות פרטיות ובפרקטיקות קבוצתיות. רופאי שיניים מתנדבים מאשרים מרפאות אלו באיכות טיפול גבוהה.

סמייל דיזיין מרפאת שיניים

היא בית חולים מוכר בישראל המציע שירותי שיניים בשנתם למטופלים. רופאי שיניים ורופאי שיניים מתנדבים בארץ ובירושלים, בעיקר בשכונת תלפיות בירושלים, עובדים פעמיים בשבוע עם רופא שיניים בירושלים ומטופלים במרפאה. הם מבקשים מהילדים להביא את מברשות השיניים שלהם לרופא השיניים, מייעצים להם כיצד לשפר את הטכניקה ושואלים אותם מתי הגיע הזמן לקנות מברשת שיניים חדשה.

ניתן לבצע חיפוש מרפאת שיניים דרך אתר החיוך שלי My Smile

האתר מציע שירותים של חיפוש רופא שיניים מומלץ עבור משתמשי האתר – ובחינם!

מערכת שיניים שינה

המשמשת במרפאה, מאפשרת לבצע מניפולציות שיניים רציניות במטופלים הסובלים מפוביות או מפחדים מרופאי שיניים. במקום לעבור דרך קופת חולים ישראלית, רופאי השיניים של המרפאה מקצים כל מטופל בנפרד. הממשלה הפריטה את מתקני טיפולי השיניים, כך שרופאי השיניים מקבלים שכר לפי אחוז מהתקווה, והעובדים מקבלים קצבה שעתית, מה שמסיר את התמריץ להעמיד מטופלים בפתח.

משרד הבריאות הישראלי הורה ב-17 במרץ לרופאי שיניים לדחות טיפולים שאינם חירום

לדברי סטיבן פולמן, מוכר ותיק לרפואת שיניים מתל אביב, רופאי שיניים ובתי חולים פועלים על מנת להתאים את שירותיהם להוראה. צוות רפואת השיניים של נתן הוא צוות המעניק לנשים במקלטים בישראל טיפול שיניים דחוף, טיפול מעקב שוטף ומניעה.

מרפאת ביצ'צ'ו מורכבת מצוות מנוסה של חמישה רופאי שיניים

שני שיננית וצוות תמיכה מקצועי ומציעה למטופלים מגוון רחב של אפשרויות טיפולי שיניים תוך שימוש בטיפולים חדשניים ורפואת שיניים. רופא השיניים הירושלמי שלך, ד"ר סימון לנדאו, והצוות שלה מספקים מגוון מקיף של שירותי שיניים באיכות גבוהה תוך שימוש בטכניקות העדכניות ביותר במרפאה ידידותית ומודרנית. יותר מ-80% מרופאי השיניים מתמחים בהשתלות שיניים ומשלבים ומשפרים טכניקות השתלות שיניים קיימות, בעוד 60% מפתחים טכניקות חדשות לטיפולי שיניים נקיים, נוחים ועמידים בכוננות ו-6 (ר).

תפריט נגישות