רופא שיניים לילדים

ד"ר פיטמן הוא בוגר אוניברסיטת טקסס באוסטין ובעל תואר דנטלי בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת טקסס A & M באוסטין, טקסס. הוא סיים את לימודיו באוניברסיטת בריגהאם יאנג בתואר מגנה קום לאוד ואז קיבל תואר DDS מאוניברסיטת יוטה, שם קיבל תואר ראשון בכירורגיית שיניים ותואר דוקטור באוניברסיטת UT אוסטין. האגודה הדרום-מערבית לכירורגי פה ולסת זיהתה אותו כמנתח הפה הטוב ביותר במדינת יוטה על תרומתו לניתוחי פה ולסת.

הוא גם נסע לניקרגואה כדי לסייע בטיפול בילדים נזקקים והשתתף במרפאות קהילתיות מתנדבות רבות. ד"ר ג'ונתן היה גם מתמחה בחברה לרפואת שיניים לילדים בקליפורניה, אשר נתנה לו את האפשרות לסייע לילדים הזקוקים לבריאות הפה ברמה המדינתית והפדרלית. הוא בעל תואר ברפואת שיניים לילדים מאוניברסיטת טקסס באוסטין ובבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת טקסס A & M באוסטין, טקסס. אני אוהב לרוץ, לטייל, לחנות עם ילדים וכל מה שקשור למים, במיוחד ספורט ימי.

ד"ר פיטמן

הוא חבר הנהלה בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת טקסס A & M ומוסמך ברפואת שיניים לילדים. ד"ר קארה פרוליך, העוסקת ברפואת ילדים בקונרו, טקסס, היא המייסדת והנשיאה של רופאי שיניים לילדים של יוסטון בע"מ ורופאת שיניים לילדים ביוסטון, טקסס. ילידת יוסטון, היא פרופסור חבר לרפואת ילדים באוניברסיטת טקסס באוסטין ופרופסור חבר באוניברסיטת מדינת יוסטון.

למידע מורחב על לו להיות רופא שיניים לילדים דרך my-smile ורופא שיניים לילדים מומלץ לגלוש לאתר my-smile.co.il

תפריט נגישות