רעיונות אטרקציות לילדים ליום הולדת

ילדים שאוהבים ליצור דברים ורעיונות ליום הולדת יאהבו את מסיבת יום ההולדת שלנו. מבקרים במסיבה נהנים מההזדמנות הנדירה לבנות משחקים ליום הולדתם. לחגוג יום הולדת ראשון זה כמו אימון לילדים בחדר הכושר – ילדים מצטרפים למזרונים נוחים, מגלשות קטנות ומנהרות זחילה. בחלק מהמקומות יש חדר מסיבה נפרד בו תוכלו לאכול לאחר יום ההולדת.  יש ילדים עוזרים שמשתתפים במסיבה, רבים מהילדים מאד נהנים.

בית טרמפולינה מיוחד

הוא אחד המקומות המהנים ביותר למסיבות יום הולדת לילדים. הנה רעיון נהדר לילדים שאוהבים בעלי חיים וגם מתנפחים להשכרה לערוך את מסיבת החלומות שלהם בחווה מקומית או בגן חיות מקומי. הפקידו את ילד יום ההולדת וחבריו בניהול הממסד, ממלאים את המסיבה במשחקים, מוזיקה ופעילויות מהנות בהדרכת מדריכים.

ילדים חוגגים ונהנים מהחופש של כל המתקן ונהנים מהשתתפות בפעילויות כמו כדור כדור כדור אחר

תחרויות קפיצה, משחקי צניחה חופשית ועוד. גילו ותחומי העניין האישיים של ילדכם יקבעו אילו פעילויות יתקיימו במהלך המסיבה. המסיבה הבסיסית כאן כוללת 10 כרטיסים למופע הבובות החי (כולל ילדים ומבוגרים), עדיפות מקומות ישיבה, הודעת יום הולדת לפני המופע, חדר מסיבה וכתר יום הולדת.

אתה יכול לבחור "חבילת מסיבת נושא" ולבחור מתוך 10 ערכות נושא יצירתיות מהנות. בנוסף, תוכלו "ליצור חבילת מסיבה משלכם" בבחירת פרויקט יצירה מכל מה שיש בחנות.

אם ילדכם עוסק בפרויקטים של עשה זאת בעצמך, שקול לארח מסיבה בנושא אומנויות ואומנות. לאחר מכן הזמינו מסיבת ילדים בסטודיו המתמחה בכל הקשור לאומנות ויצירה.

אתה יכול לערוך מסיבה לילדים שלך בגינת הבניין

שמארחת מסיבות אומנויות ואומנות. בקהילות מקומיות רבות יש בתי ספר לאמנות או סדנאות קדרות שתוכלו להזמין לחגיגות יום הולדת – ילדים יכולים לעשות דברים כמו הכנת אגרטלים קטנים, צלחות ציור וכו'. אם אתם גרים בעיר עם פארק שעשועים גדול או קטן, שקול לערוך שם מסיבה במהלך היום.

יום הכיף שלכם לילדים בכל הגילאים כולל כרטיסים למסיבה ולאקווריום לכל האורחים

בעלות של כמה עשרות שקלים לילד ולאורח בנוסף לכרטיסים הרגילים. כל המסיבות כוללות כרטיסים למתקנים, חדר מסיבה וחולצה ליום הולדת. המסיבה כאן כוללת הודעות על יום הולדת במהלך המופע, תמונות קבוצתיות, פרוסות עוגה, באנרים מעודדים וגרניט בכוס הנצחה.

קשט את המסיבה שלך עם אפשרויות מהנות בנושא: מסיבת נסיכות ומסיבת גיבורי על. בחרו חבילת מסיבת יום הולדת הכוללת אפשרויות בנושא מסיבה (פיונה ההיפופוטמית, גורים בכובעי מסיבה, טירת הנסיכה ועוד רבים).

אם אתם מחפשים מסיבת יום הולדת מהנה מלאה בפעילויות לילדים

יש לנו כמה רעיונות מעולים למסיבה בשבילכם. מסיבות ילדים חינם כולל באולינג, מכונות מזל, לייזר טאג, מכוניות פגוש ועוד: יותר כיף ופחות מתח. המסיבה כוללת באולינג, משחקי ארקייד, לייזר טאג ומכוניות פגוש כדי לבדר את כולם.
על מנת לבדוק עוד מידע על אטרקציות לאירועים יש לבקר באתר idans.co.il

כולל טיולים מודרכים

פעילויות חוצות, מפגשים עם בעלי חיים חיים, כיבוד, טובות מסיבה ושימוש בחדר המסיבה. תיהנו מישיבה עדיפות במופעי הבובות המדהימים שלהם, הודעות תודה מיוחדות ליום הולדת לפני המופע, כתרי יום הולדת וכסא יום הולדת מצויר ביד מיוחד בחדר המסיבה שלכם כדי לגרום לכם להרגיש כמו מלכים. כולל שעה אחת בחדר מסיבה פרטי, כרטיס מתנה לילד יום הולדת בשווי 50שח לרכישה בחנות, כניסה לכל האורחים, פיצה, שתייה ללא הגבלה במזרקה ובצלחת, כלי אוכל, מפיות וספלים.

למסיבות אחרות

בקר ברשימה המלאה של מסיבות הורים באטלנטה. אטלנטה הורה הוא מתכנן יום ההולדת האישי של ילדכם. אנו מציעים רעיונות למסיבות, מקומות, השכרות ועוד כדי להבליט את יום ההולדת הבא של ילדכם מהשאר. חילקנו את הרשימה למתחמי יום הולדת מקורים ומקומות ימי הולדת בחוץ כדי להקל עליכם למצוא את המקום המושלם למסיבה המיוחדת שלכם.

בטוח ומהנה, מקומות בילוי אלה נהדרים לתת לילדים שלך את ההזדמנות ליהנות עם חבריהם. תנו לילדכם לצאת מהבית ולבלות את יום הולדתו במקומות האהובים עליו עם חברים. מסיבה בים הפתוח או לבלות את הלילה באולם אירועים או ארמון מפואר.

למרבה המזל, לפתרונות תכנון מסיבות יש רשימה נרחבת של רעיונות למסיבת יום הולדת לילדים שלך. עם זאת, לא תמיד קל למצוא מקום מתאים לחופשת ילדים. יש לנו רעיונות למסיבות לכל הגילאים, אחד הרעיונות בטוח יהיה מושלם עבור ילדכם.

זרקו ערב סרטים בתחפושות מטופשות

כדי שהילדים יוכלו להמחיש את הסיפורים שלהם לאחר הצפייה. אם יש לכם קבוצה שאוהבת להתפנק, שקול לערוך מסיבה בספא מקומי בו הילדים יכולים לקבל מניקור או פדיקור כקבוצה. התכוננו לפעילויות חוצות ביום שמשי על ידי הצטיידות במגבות ישנות ובקשת ההורים להחליף את ילדיהם לבגדים ישנים או לבגדי ים למסיבה.

או הניחו שולחן משחקים ליד שולחן האוכל וכסו אותו במטלית

למסיבות לגיל הרך, שאלו מחברים כמה שולחנות פיקניק מפלסטיק ידידותיים לילדים. במקום מסיבת עוגה וקישוט, אתה יכול ללכת לסופרמרקט לחטיפים שכולם יכולים לחטוף תוך כדי משחק, סיפורים וצפייה בסרט.

מסיבות אלו יכולות להיות מהנות

אך דורשות יותר תשומת לב והשגחה של מבוגרים כאשר ילדים משחקים במים. בחללים ציבוריים שאין בהם חלל מסיבות מקורה, ייתכן שתצטרכו כמה ידיים נוספות כדי לשמור על הילדים לפני שהם בורחים בעצמם. אם המקום לא מספיק, זכרו שחלק מההורים יחגגו עם ילדיהם.

הקדישו זמן לאינטראקציה עם חיות

טיפוס וזחילה, ואירוח מסיבות בחדר מסיבה פרטי. אידיאלי לילדים צעירים יותר או לילדים שאינם מוכנים לבלות את כל הלילה בהזמנת חברים לארוחת ערב ותכנון פעילויות "לילה" מהנות כגון קריוקי, מסיבת ריקודים, משחקי הארה בחושך, משחקים בחוץ, בהם ניתן לשחק ב החושך. כהה או אפילו מלאכה. מהשולחן של אליס, המציעה מסיבות פרחים מותאמות אישית לימי הולדת לילדים (כל משתתף ילמד איך ליצור סידור פרחים מקצועי ולקחת אותו הביתה באגרטל אלגנטי או כתר פרחים יפהפה בהתאמה למלכה, והם יגיעו אליכם אם אתם מארחים אירוע פרטי) לשירותים כמו חברות שמציעות את כל מה שילדים צריכים כדי ליצור אומנות מהנה, תראה הרבה מהנושאים האלה בשנה החדשה.

תפריט נגישות