רפואה טבעית – טיפול יעיל

רפואת צמחי מרפא היא שימוש בצמחים או בתערובות של תמציות צמחים לטיפול במחלות ולקידום הבריאות. אין מספיק ראיות מדעיות אמינות לשימוש ברפואת צמחים כטיפול בסרטן. תרופות צמחיות אינן מוסדרות או מיוצרות בבריטניה ומה שהן מכילות יכול להשתנות במידה רבה.

אכן

כמה ויטמינים ותוספי מזון מהצמחים אינם עומדים בתקני הבטיחות הנדרשים על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני. כתוצאה מכך, יצרני תכשירים צמחיים אינם מחויבים לערוך ניסויים קליניים או לציית לחוקי הייצור והתיוג כנדרש לתרופות מרשם ותרופות ללא מרשם. תקנות ה- FDA מבטיחות כי מוצרים טבעיים תואמים את שיטות הייצור הטובות ביותר ונמשכים מהשוק אם הם אינם בטוחים.

אנשים רבים משתמשים בתרופות ותרופות שאינן חלק מתרופות מרשם שרשם הרופא שלהן. השימוש בטיפולים אלטרנטיביים במקום בטיפולים שנקבעו נקרא רפואה משלימה. חשוב לדעת כי תוספי תזונה אינם מיועדים לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעת מחלות.

נטורופתיה

המכונה גם רפואת צמחי מרפא, היא הנוהג של אנשים שמעדיפים לטפל בסימפטומים של מחלה באמצעות תרופות טבעיות ולא תרופות. אנשים העוסקים ברפואה טבעית מסוגלים לטפל במחלות רבות באמצעות קליפות, גרגרים, פרחים, עלים, שורשים וזרעים של צמחים שונים. כתבים סיניים ומצרים עתיקים מתארים את השימושים הרפואיים הרבים בצמחים שראשיתה בשנת 3000 לפני הספירה.

תרופות מרשם רבות ללא מרשם מיוצרות ממוצרי צמחים ומכילות רכיבים מטוהרים המפוקחים על ידי ה- FDA

מוצרים שמקורם בצמחים בוטניים המשמשים לטיפול במחלות או בשמירה על הבריאות מכונים מוצרים צמחיים או מוצרים בוטניים (פיטומדיקן). מוצרים מצמחים המשמשים לשימוש פנימי מכונים לעתים תכשירים צמחיים.

היצרנים משתמשים בשיטות שונות להפקת כימיקלים משילובים של חלקי צמח (למשל עלים, פרחים, שורשים וכו '). מטפלים בצמחי מרפא מערביים מייצרים תרופות מצמחי מרפא אירופיים וצפון אמריקאים.

צמחי מרפא סיניים משתמשים בצמחים בהתאם לאופן שבו הם משפיעים על חלקי הגוף וערוצי האנרגיה

הם משלבים עשבי תיבול כך שניתן ליטול אותם כתה, כמוסות, תמיסות או אבקות. ממחקרים בבני אדם אין הוכחות מהימנות המוכיחות כי תרופות צמחיות מטפלות, מונעות או מרפאות כל סוג של סרטן. מרבית עשבי התיבול לא נבדקו אם הם פועלים או כיצד הם מתקשרים עם צמחי מרפא אחרים, תוספי מזון, תרופות או מזון. חשוב לספר לרופא על כל צמחי מרפא או תוספי תזונה שבהם אתה משתמש. שאל תמיד את הרוקח שלך לגבי בטיחותם ויעילותם של תרופות או תוספי מזון צמחיים. תן לרופא המוסמך שלך (הרופא או הרוקח) לייעץ לך בנוגע לבטיחות, האיכות והיעילות של תרופות צמחיות.

שוחח עם הרופא שלך על הסימפטומים שלך ודון באילו תוספי צמחים עליך להשתמש. לפני נטילת תרופות צמחיות שנקבעו, התייעץ עם הרופא אם יש לך תופעות לוואי.

רפואת צמחים כוללת שימוש רפואי בצמחים לטיפול במחלות ולשיפור הבריאות והרווחה הכללית

תרופות תרופות מבוססות על מרכיב פעיל יחיד שמקורו בצמח. הנטורופתים מאמינים כי החומר הפעיל מאבד מהשפעתו והופך בטוח יותר כאשר משתמשים בו במנותק משאר הצמח.

בהתאם למושגים כלליים מניסויים קודמים

תרכובות טבעיות מסוימות יכולות להיות יעילות לטיפול ב- COVID-19. סקירה זו דנה בשאלה האם יש לשקול מרכיבים צמחיים פעילים שמקורם בצמחים שונים כמו אכינצאה, סינכונה כורכומה, לונגה כורכומה וקסנתוריזה לטיפול בקוביד -19. הערכת הסיכון לתועלת-סיכון של מוצרים צמחיים נבחרים למחלות נשימה מצוינות בהקשר הנוכחי של מגיפת COVID-19 נקבעת על פי העדויות שנאספו מהספרות בנושא בטיחות ויעילות הטיפול. זה מושפע גם ממספר גורמים אחרים, כולל חומרת המחלה הבסיסית והצרכים הרפואיים של החולים, אשר נלקחים בחשבון על ידי טיפולים זמינים ותרופות הפניה.

העקרונות והשיטות של הרפואה האלטרנטיבית הם רבים

רפואה אלטרנטיבית, כמו שימוש בנטורופתיה והומאופתיה במקום ברפואה הקונבנציונאלית, מבוססת על מערכות אמונה שאינן תקינות מדעית. המנגנונים המוצעים המעורבים בנטורופתיה ובנטורופתיה מבוססים על האמונה כי הגוף יכול לרפא את עצמו באמצעות אנרגיות חיים על טבעיות לשליטה בתהליכים גופניים.

רפואה משלימה ואלטרנטיבית (CAM)

היא מונח למוצרים רפואיים ופרקטיקות שאינן חלק מהטיפול הרפואי הסטנדרטי. אלה כוללים פרקטיקות כגון עיסוי, דיקור סיני, טאי צ'י ושתיית תה ירוק. השימוש בחומרים טבעיים כגון עשבי תיבול, מזון, תוספי מזון שאינם ויטמינים, מגה ויטמינים, מוצרים פטרייתיים מן החי ומינרלים כולל גם שימוש בחומרים אלה בפרקטיקות רפואיות מסורתיות וגם שילוב של שיטות אחרות.

רפואה אינטגרטיבית

היא גישה לטיפול רפואי המשלבת רפואה סטנדרטית עם שיטות ריפוי משלימות ואלטרנטיביות שהוכחו מדעית כבטוחות ויעילות. המונחים רפואה אלטרנטיבית, משלימה וסגנון חיים משמשים לתיאור סוגים רבים של מוצרים, פרקטיקות וטיפולים שאינם חלק מהרפואה המסורתית או הסטנדרטית.

טיפולים אלטרנטיביים מתייחסים לטיפולים לא סטנדרטיים המשמשים במקום טיפולים סטנדרטיים

ואילו טיפולים משלימים פירושם שיטות המשתמשות בטיפולים סטנדרטיים. רפואת סגנון חיים היא תחום חדש יחסית המתאר את עצמו כגישה למניעה וטיפול במחלות באמצעות אכילה בריאה, פעילות גופנית והתנהגויות בריאות אחרות ללא שימוש בתרופות. משמעות המונח אלטרנטיבה היא ביטוי לרפואה אלטרנטיבית, לא משום שהיא יעילה יותר מרפואה אלטרנטיבית, אלא משום שתומכי רפואה אלטרנטיבית משתמשים במינוח רופף כדי להראות מראה יעילות.

בערך אחד מכל חמישה מבוגרים בארצות הברית אומר שהם נוטלים תוספי צמחים

רישומים כתובים של השימוש ברפואת צמחי מרפא מתוארכים יותר מ -5,000 שנה. צמחי מרפא רבים הם בעלי עניין היסטורי, ויש אלפי מוצרים ללא מרשם, אשר יכולים לשמש חולים בארה"ב ומחוצה לה. הבנת ההרכב, הרגולציה, הבטיחות והיעילות של צמחי מרפא יכולה לעזור לרופאים לייעץ לחולים לגבי השימוש באלפי צמחי מרפא. כתוצאה מכך, מוצרים רבים מכילים כימיקלים רבים, כולל חומצות שומן, סטרולים, אלקלואידים, פלבנואידים, גליקוזידים, ספונינים ואחרים. 5 מכיוון שלעיתים קרובות עשבי תיבול מכילים מרכיבים מרובים, היצרנים מנסים לייצר מוצרים צמחיים סטנדרטיים על ידי זיהוי חומרים פעילים חשודים ושינוי תהליך הייצור כדי להשיג כמויות עקביות של מרכיבים אלה.

תפריט נגישות