רשת חנויות ציוד טיולים לאזרחים וחיילים – המדריך המלא

ציוד טיולים לאזרחים וחיילים

ציוד טיולים לאזרחים וחיילים

טיולים רגליים הם דרך מצוינת להתאמן ולחקור את החוץ. עם זאת, לא כל הטיולים נוצרים שווים. חלקם דורשים יותר ציוד מאחרים. אם אתם מתכננים לטייל במזג אוויר קר, למשל, תרצו להשקיע בציוד רב יותר מאשר אם הייתם מטיילים במזג אוויר חם.

במאמר זה נספק מדריך שיעזור לכם למצוא את ציוד הטיולים המתאים לטיול הבא שלכם. נכסה הכל מבקבוקי מים ותרמילים ועד מעילים ואוהלים. נדון גם בכמה מהגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת ציוד חדש וכן אילו חומרים מתאימים ביותר לסביבות שונות.

טיולים רגליים הם דרך מצוינת לקבל אוויר צח וליהנות מהחוץ. בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, חשוב שיהיה לך את הציוד המתאים.

מאמר זה יעזור לכם להבין איזה סוג ציוד אתם צריכים לטיול הבא שלכם, וכיצד לבחור את המתאים לצרכים שלכם. נדבר גם על כמה טעויות נפוצות שאנשים עושים בקניית ציוד טיולים.

אנו נכסה:

  • נעלי טיולים

  • תיקי גב

  • שקי שינה

  • תנורי קמפינג

למה כדאי להשקיע בציוד טיולים?

טיולים רגליים הם דרך מצוינת לחקור את החוץ וליהנות מהטבע. אבל זה גם יכול להיות מאוד מסוכן אם לא מתכוננים כמו שצריך.

כמה מהטעויות הנפוצות ביותר שמטיילים עושים הן לא להביא מספיק מים, לא ללבוש בגדים מתאימים ולא להיות מוכנים לשינויי מזג האוויר. מאמר זה יעזור לכם להימנע מטעויות אלו וילמד אתכם כיצד לקנות את ציוד הטיולים הנכון כדי שתוכלו ליהנות מהטיול שלכם ללא כל דאגות.

טיול רגלי הוא דרך מצוינת לצאת מהעיר וליהנות מהטבע. ציוד טיולים יכול לעזור לך לבלות זמן בטוח ומהנה בטיול שלך.

ציוד ההליכה הטוב ביותר צריך להיות קל משקל, עמיד וקל לנשיאה איתך. כדאי גם לוודא שיש לו תכונות שיגנו עליך מפני פגעי מזג האוויר.

רשת חנויות טיולים וחיילים הגדולה בישראל – ריקושט

ריקושט היא רשת שיווק ישראלית לציוד תרמילאות, נסיעות ומוצרים לחיילים, אשר הוקמה בשנת 1989 במטרה לענות על צורכי החיילים והמתגייסים לצה"ל. בשנת 1993 הוחלט להקים רשת חנויות ולהרחיב את פעילותה לתחום תנועות הנוער וציוד לטיולים, מחנאות ותרבות הפנאי.

החברה נוסדה בשנת 1989 על ידי קבוצת חיילים שביקשו לספק לחיילים ישראלים ציוד למסעותיהם הצבאיים. כיום, היא אחת הרשתות המובילות בישראל בענף הקמעונאות, המספקת ציוד תרמילאים, ציוד נסיעות וציוד לחיילים. ריקושט הינה רשת חנויות תרמילאים, טיולים וציוד חיילים שהוקמה על מנת לתת מענה לצורכי החיילים והמתגייסים בצה"ל.

בשנת 1993 הוחלט על הקמת רשת חנויות והרחבת פעילותה לתחום התנועות. ל-Ricochet יותר מ-20 חנויות ברחבי ישראל ומעסיקה למעלה מ-300 עובדים. ריקושט הוקמה על ידי קבוצת חיילים שביקשו לספק לחיילים ישראלים ציוד למסעותיהם הצבאיים. כיום היא אחת הרשתות המובילות בישראל בענף הקמעונאות, המספקת ציוד תרמילאים, ציוד טיולים וציוד לחיילים. ל-Ricochet יותר מ-20 חנויות ברחבי ישראל ומעסיקה למעלה מ-300 עובדים.

ב-2005 הפכה ריקושט להנפקה והחלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. בשנת 2016, Ricochet פתחה את החנות הראשונה שלה בגרמניה. ב-2013 הפכה ריקושט לחברת אחזקות והייתה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

מעוניינים ליצור קשר עם ריקושט שירות לקוחות? תוכלו לעשות זאת עם אתר שירות בקליק. האתר מאפשר לקבל מידע כמעט על כל עסק בישראל. משירותים עסקיים ועד שירות לקוחות של החברות. היכנסו ללינק הבא עבור ריקושט שירות לקוחות דרך אתר שירות בקליק.

מה לחפש בתרמיל טיולים

ישנם סוגים רבים ושונים של תרמילים לטיולים, ויכול להיות קשה לדעת איזה מהם הוא הטוב ביותר עבורכם.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בקניית תרמיל טיולים הוא כמה ציוד תצטרכו לשאת. זה יעזור לך להחליט איזה גודל של תיק תצטרך, כמו גם איזה סוג של מערכת מתלים יתאים ביותר לצרכים שלך.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא סוג השטח בו תלכו. האם זה יהיה בעיקר בשבילי עפר או שבילים סלעיים? או שיהיו קטעים שבהם תצטרך לחצות נחלים ולטייל ביער עבות? כדאי גם לחשוב כמה משקל הגוף שלך יכול לשאת ביום. תרמיל הטיולים שעשוי לעבוד הכי טוב עבור מי שמטייל פעם בחודש עשוי להיות לא הבחירה הנכונה עבור מי שמטייל

תרמיל הטיולים הטוב ביותר הוא כזה שיש לו הרבה מקום ונוח לנשיאה. זה גם צריך להיות עמיד ועמיד למים.

אם אתם מחפשים תרמיל טיולים, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  • עמידות: התיק צריך להיות עמיד מספיק כדי לעמוד בשטח קשה. הוא גם אמור להיות מסוגל להחזיק חפצים כבדים מבלי להיקרע או להישבר.

  • גודל: גודל התיק תלוי בכמה משקל תסחוב. אם אתה מתכוון לשאת יותר משקל, אז אתה צריך תיק גדול יותר עם יותר מקום לאחסון. – חלוקת משקל: מיקום המטען בחבילה יכול להפוך אותו פחות או יותר נוח לנשיאה על הגב. אתה רוצה שהעומס ימוקם קרוב לגופך כך שהגב שלך לא יצטרך לעבוד

איזה סוג של לבוש צריך בטיול?

בגדי טיולים עשויים בדרך כלל מבד נושם. הסיבה לכך היא שמטיילים צריכים להיות מסוגלים להזיע ולנשום בזמן שהם מטיילים. גם בגדי טיולים צריכים להיות בעלי זמן ייבוש מהיר, כך שהמטייל יוכל לצאת מהם ברגע שיסיים את הטיול ולא יצטרך לדאוג שיהיה קר מדי.

בגדי הטיולים הטובים ביותר יהיו עשויים מבד סינטטי, כגון פוליאסטר או ניילון. בדים אלו יתייבשו במהירות וגם יספקו גמישות רבה יותר לתנועה.

הלבוש שאתה לובש בטיול תלוי בסוג הטיול שאתה יוצא אליו. אם אתה יוצא לטיולים, אז עדיף ללבוש בגדי טיולים. בגדי טיולים קלים ונוחים. יש להם כיסים לאחסון דברים כמו בקבוקי מים, כסף וחטיפים. כדאי גם לנעול מגפיים או נעליים חזקות המציעות אחיזה טובה על משטחים לא אחידים.

נימוס על השביל

נימוס הוא דבר חשוב שיש לקחת בחשבון בעת טיול. למשל, אם אתם מטיילים בקבוצה ורואים שלט שאומר "אל תפריעו לאזור הזה", חשוב לשמור על כללי הנימוס ולא להפריע לאזור.

נימוס חשוב בכל היבטי החיים, אך הוא חשוב במיוחד בזמן טיולים.

לא רק מטיילים צריכים להקפיד על נימוס כשהם על השביל. חובבי חוצות אחרים כמו ציידים ודייגים צריכים גם לשים עין על שלטי 'נא לא להפריע' המוצבים לעתים קרובות ליד שבילים.

נימוס במסלול הוא נושא חשוב למטיילים. עם יותר ויותר אנשים מטיילים, יש צורך שמטיילים יהיו מודעים לאחרים שנמצאים גם הם על השביל. המשמעות היא שאסור להפריע למטיילים אחרים על ידי דיבור חזק או השמעת מוזיקה.

רעיונות לציוד טיולים – מדריך מקיף להרוויח כסף מההרפתקאות שלך

טיולים רגליים הם דרך מצוינת לצאת החוצה וליהנות מהחוץ. אבל, זו יכולה להיות גם דרך מצוינת להרוויח כסף.

טיולים רגליים היא פעילות שרבים נהנים ממנה ויש הרבה דרכים להרוויח ממנה כסף. בין אם אתם מחפשים עבודה או סתם רוצים להרוויח כסף נוסף, הטיפים האלה יעזרו לכם להתחיל במסע שלכם להרוויח כסף עם ציוד טיולים.

  1. התחל עם הבסיס: ציוד טיולים

  2. מצא את הנישה שלך: מה מייחד את העסק שלך?

  3. צא לשם: שיווק את עצמך ואת המוצר שלך!

  4. היכונו לעתיד: איך תשמרו על צמיחה?

מותגי בגדי הטיולים הטובים ביותר בשוק

טיולים רגליים הם פעילות טבע פופולרית שאנשים יכולים ליהנות ממנה כל השנה. מותגי בגדי הטיולים הטובים ביותר נועדו להגן על הלובש מפני פגעי מזג האוויר בזמן שהם נמצאים בטבע.

למידע נוסף בנושא של רשת חנויות טיולים וחיילים – ריקושט rikushet מומלץ להעיף מבט ב-

למותגי בגדי הטיולים הטובים ביותר יהיו כמה איכויות שהופכות אותם לשווים רכישה. הם צריכים להציע הגנה מפני רוח, גשם ושלג ובמקביל להיות נושמים כך שהם לא יכלכו יותר מדי חום או לחות בפנים. הם צריכים להיות גם קלים וניתנים לאריזה כך שקל לסחוב אותם בטיולים ארוכים.

5 טיפים כיצד למצוא חבילות טיולים ולהפוך את טיול ההליכה הראשון שלך למוצלח

  1. גלה מה אתה רוצה לעשות.

  2. מצאו חבילת טיולים המתאימה לצרכים שלכם

  3. לשכור מדריך ו/או סבל

  4. השג את הציוד הדרוש לטיול שלך

  5. היכונו לאירועים בלתי צפויים

תפריט נגישות