שמנים אתריים טבעיים

בין אם זה לצורך ריח טוב ובין אם לישון: בעולם הבריאות, שמנים אתרים משמשים כמעט לכל דבר. בעשורים האחרונים התחדש העניין בשמן אתרי על ידי ארומתרפיה, ענף של רפואה אלטרנטיבית המשתמשת בו ובתרכובות ארומטיות אחרות. הטיפול בארומתרפיה מחלחל על ידי השפעות הריפוי המיוחסות לצורה זו של רפואה אלטרנטיבית.

ניתן להוסיף שמנים אתרים למפיצים

כדי לשלוח את ניחוחם לביתכם וליצור מקום מפלט של שלווה. ניתן גם לערבב אותם עם שמנים אחרים כגון זית, חוחובה ושמן קוקוס, אותם ניתן לעסות בעור. אתה יכול לערבב אותם כדי ליצור תערובות הזנה לעור שלך, או להשתמש בהם למצב הרוח שלך – מה שמשפר את תכונותיהם.

אחד היתרונות החשובים ביותר של שמנים אתרים

הוא שהם מריחים טוב, אך אתה זקוק למגע של מהות רק כאשר אתה משתמש בהם. אם אתה רק מתחיל עם שמן אתרי, כדאי לשקול לקנות סט ולנסות כמה ניחוחות שונים. תוכלו לעשות זאת ולהתמקד בניחוח ולהתחיל למצוא ניחוח שאתם אוהבים. התחל בהחלפת שמנים אתריים טבעיים בתמציות והשתמש 1-4 כפיות שמן אתרי במקום כפית אחת של תמצית.

שמנים אתרים נחשבים בטוחים לשימוש על העור בשימוש בדילול וניתן לעסות אותם בעור עם שמן זית

חוחובה או קוקוס. שמנים אתרים צריכים להיות מדוללים ומונחים רק כראוי לבטיחות ואינם צריכים להיספג ישירות לזרם הדם או לחלקים אחרים בגוף כגון העיניים, האף, הפה והגרון.

מבחר השמנים האתרים שלנו הוא שמן רוקי הר, המכסה את כל העולם הארומתרפי הרחב. התבונן ברשימת השמנים האתרים הגדולים ביותר שנמכור בסוף השבוע בתערוכת השמנים האתרים הטבעיים בניו יורק.

PURE ™ פותח על ידי ד"ר פפאס מאוניברסיטת שמן אתרים

לו אני מצביע כמה שנים ברציפות. מותג השמנים האתריים Melaleuca נכנס לשוק של מיליארד דולר לשמן אתרי, שצומח לפי 3.5 אחוזים בשנה על פי ה- FDA, והוא פותח בשותפות עם המכונים הלאומיים לבריאות (NIH) ואוניברסיטת קליפורניה, סן. פרנסיסקו (UCSF) כחלק מיוזמת הבריאות החיונית של תעשיית השמן האתרי הטבעי. שמנים אתרים מורכבים משומני קוקוס, שקדים וקוקוס מפוצלים וכן ממגוון שמנים טבעיים אחרים.

Melaleuca עובד עם שמנים אתרים ומשתמש בשמן במוצריו המקוריים וכן במגוון מוצרים אחרים. השימוש בשמן אתרי מלאלסוקה מגוון, החל מטיפוח העור וכלה בטיפוח שיער וקוסמטיקה.

זה עוזר להקל על יובש העור ומסייע בהפחתת נפיחות, אדמומיות וכאבים הנגרמים על ידי אקנה. לשמן אתרי טהור, טבעי, טיפולי יש משהו שיכול לעבוד על כל אחד, הוא עוזר לרענן את האוויר ומשפיע לטובה על הגוף והנפש.

אני אוהב את שמני אתרים של גן עדן כיוון שיש להם ערכת פתיחה נהדרת ונוחה לשימוש וכל השמנים הכלולים שימושיים

סט איסוף שמנים אתרים מוסמך זה של USDA הוא הבסיס המושלם למישהו עם תקציב שעדיין רוצה להתחיל את אוסף השמן האתרי ברגל ימין.

ב- RMO תוכלו לא רק לקנות 100% שמנים אתרים טהורים

אלא גם למצוא מגוון מותגים ומוצרים אחרים מתחום השמנים הטבעיים בחנות המקוונת שלהם. חלק מהמותגים המציעים שמנים טהורים עם מרכיבים חיוניים כוללים: REVIVE, גן עדן ועוד כמה אחרים. חלק קטן מתיק הנפט של NOW הוא גם שמן אתרי מוסמך על ידי USDA, אם כי נראה שהם לא כל כך להוטים להציע אורגניים כמוני. אתה יכול לקנות כמות גדולה של שמנים אורגניים טהורים ולא רעילים מבית REVsIVE במחיר זהה לכל אחר.

ישנם מספר מותגים בשוק, כולל: השמן האתרי של ד"ר מרטין, גן עדן ורבים אחרים, כמו גם כמה אחרים.

אם אתם מחפשים ניחוח יוצא דופן

נסו מותג המכיל מנדרינה, כוכב אניס או ערער, בין שמנים אתרים טהורים רבים אחרים. אם אתם נוטים לבחור בשמן אתרי מסורתי יותר, כמו גרידת לימון או שמן מיץ לימון, הם מציעים מגוון שמנים חיים לחקור. עכשיו שאתה יודע מה יש בשמן האתרי שלך, שוחח עם הרופא שלך על היתרונות של כמה מהשמנים האהובים עליו, כמו גם על הטוב ביותר עבורך.

לפני שנכנס לצד המעשי של שמנים אתרים

חשבתי שעדיף להסביר מעט עליהם. אני משתף גם כמה סוגים שונים של שמן אתרי, כמו גם את תפקודם וכמה טיפים למריחה על העור. תבלינים חיוניים רבים כמו לבנדר, מרווה, רוזמרין, טימין ולבנדר מיועדים לעור, אך גם לחלקי גוף אחרים ואף לשיער.

תפריט נגישות