הוצאת שורשים מביוב – כך עושים זאת

תופעה של שורשים בצנרת הביוב הינה מוכרת ושכילה בכל אזור בו יש עצים וצמחייה. השורשים גדלים ונמשכים לכל מקור מים שהוא וכך גם למי הביוב. 

הוצאת שורשים מביוב 24 שעות ביממה

חדירת שורשים לקווי הביוב מהווה מטרד ומפגע של ממש העלול להוביל לסתימה ולנזקים של הצפה, ריח רע, שבירה של מערכת הביוב, הצטברות לכלכוך וחיידקים ועוד מפגעים לא רצויים. ההתמודדות עם הבעיה מתבצעת בעזרת כמה שיטות יעילות ומתקדמות וכן באמצעות תחזוקה שוטפת נאותה ונכונה.

מענה מקצועי לסתימות, חסימות והצפות

שורשי שיחים ועצים מחפשים כל העת מקורות הזנה שיסייעו להם לגדילה ושגשוג. השורשים נמשכים למערכת הביוב המציעה מים בשפע וכן מזון ומינרלים שמקורם בפסולת אורגנית. חדירה של שורשים בביוב מובילה לצמיחתם בקצב מואץ והתפשטותם והתרחבותם בצנרת הביוב. מצב שכזה עלול להוביל לחסימת קווי הביוב ולסתימות קשות המחייבות טיפול ומענה מקצועיים.

חדירת שורשים לביוב מובילה לנזקים כבדים לצנרת, לסדיקה ולשבירה של קווי ביוב וצינורות וכאמור לסתימות והצפות. שירותי ביובית נועדו לספק מענה יעיל ואיכותי לבעיה זו וזאת בעזרת שימוש בציוד ייעודי ויעיל המותאם לטיפול הוצאת שורשים מביוב.

כלים וטכניקות עבודה מתקדמים לשירותי ביובית

שירותי ביובית מתבצעים באמצעות משאית ייעודית ומתקדמת עליה מותקן ציוד עזר. צוות העובדים המיומן והמנוסה עושה שימוש בכלים וטכניקות יעילים לפתרון מהיר של הבעיה. שירותי ביובית כוללים שימוש ברובוט מתקדם וחדשני הנשלט על ידי סיב אופטי ומצלמה מיוחדת המוחדרים לעומק צנרת הביוב ומאתרים את מקור הבעיה.

בהתאם לאבחון, נעשה שימוש בדיזה עוצמתית שתולשת את השורשים שחדרו לצנרת ולאחר מכן מתבצעת שטיפה יסודית של קווי הביוב באמצעות לחץ מים גבוה. השטיפה מנקה ומסלקת את שאריות השורשים ומאפשרת חידוש הזרימה התקין של מערכת הניקוז.

הוצאת שורשים מביוב 

שירותי ביובית נועדו לספק מענה ופתרונות למגוון בעיות בתחום הביוב בדגש ובמומחיות למצבים קשים ומורכבים.

שירותי ביובית כוללים:

פתיחת סתימות, שטיפת קווי ביוב, שטיפה יסודית בלחץ מים גבוה, צילום קווי ביוב וכן הוצאת שורשים מביוב בתל אביב. שירותי ביובית של רז ביובית הינם חיוניים לשם תחזוקה נאותה של מערכת הביוב והניקוז וכן לשם מתן מענה מהיר לכל בעיה ותקלה.

חדירת שורשים למערכת הביוב – הנזקים וההשלכות

אחד המפגעים החמורים המשבשים את פעולת מערכת הניקוז הינו חדירת שורשי צמחייה לצנרת הביוב. עצים ושיחים הגדלים בסמוך למערכת ביוב, מוצאים בה מקור מים ומזון זמין ומחדירים שורשים לתוך צינורות הביוב. מצב זה עלול לגרום לנזקים חמורים למערכת הביוב בהם: היווצרות סדקים בצינורות בשל העמקת והתרחבות השורשים ויצירת חסמים המשבשים את זרימת המים התקינה.

שורשים המעמיקים ומתעבים במערכת הביוב עלולים להביא להיווצרות הצפות המהוות מפגע תברואתי קשה וגורמות לנזקים סביבתיים ולפגיעה באיכות חיינו. שירותי ביובית כוללים הוצאת שורשים מביוב בתל אביב וכל זאת ביעילות ובמהירות.

תפריט נגישות