הכל על תהליך חידוש ספות עור

ספות עור הם אחד מסוגי הרהיטים העמידים ביותר שתוכלו לקבל. זהו גם אחד מסוגי הרהיטים היקרים ביותר לקנייה. ומכיוון שהם כל כך עמידים, לאנשים רבים לא אכפת להוציא עליהם הרבה כסף. עם זאת, אם לא תטפלו בספת העור שלכם כמו שצריך אז היא תתחיל להתבלות ויהיה צורך להחליפה במוקדם או במאוחר או לכל הפחות תצטרכו להשתמש בשירות של תיקון ספות מעור.

תהליך חידוש ספות עור מתחיל בניקוי החלקים עם סבון עדין או תערובת חומרי ניקוי ומים לפני מריחת תמיסה המסירה כתמים משפכים ישנים ולכלוך מהמשטח. לאחר מכן, עליכם להסיר כל חוטים רופפים או אזורים רופפים על הספה או הכיסא שלכם כדי שיהיו נקיים שוב לפני מריחת ציפוי המגן מפני לחות וכתמים ובמקביל זה גם נותן לספה או לכסא שלכם מראה חדש ואלגנטי.

התהליך אינו קשה, אך עליכם להיות זהירים בעת ביצוע תהליך זה, מכיוון שחלק מהממיסים עלולים להזיק או להסיר חלקים מסוימים מהספה שלכם. רהיטים שעשויים מעור הם השקעה שצריך לדאוג לה. יש לנקות אותם ולתחזק אותם כראוי כדי לשמור על מראה רענן וחדש.

כלים לחידוש ספות עור

ספות עור יכולות להיות קשות לניקוי ותחזוקה. ישנן שיטות שונות בשביל חידוש ספות עור, והיעילה ביותר היא שימוש במסיר שומנים בשילוב עם מים.

  • מסיר שומנים – מנקה ומסיר שומנים העשוי מחומר ניקוי, שמן ומים. הוא משמש בדרך כלל להסרת שומן, כתמי שמן, לכלוך, לכלוך וכתמים אחרים מרהיטי עור.
  • מים – מים מסירים חלקיקי אבק מפני השטח של כל סוג של בד או חומר על ידי אידוי שלהם. זה גם עוזר בהסרת לכלוך מבדים על ידי פירוק החלקיקים לחתיכות קטנות יותר שקל יותר להסיר.
  • תכשירים כימיקליים – אשר ניתן להשיג אצל מומחים בתחום או בחנות המיועדת לכך.

כלים לשימוש בתהליך חידוש ספות עור

על מנת לחדש את ספת העור שלכם, תצטרכו לנקות אותה, לשאוב אותה ולשפשף אותה היטב. זה יסיר כל לכלוך או כתמים שהצטברו על פני הרהיטים שלכם. לאחר מכן תוכל למרוח שכבה חדשה של צבע עמיד בפני כתמים על פני השטח ולהשאיר אותה לייבוש 24 שעות לפני השימוש במטלית רכה לשיוף הספה. ספות מעור יכולות להיות קשות לניקוי ותחזוקה. ישנן שיטות שונות בשביל חידוש ספות עור, והיעילה ביותר היא שימוש במסיר שומנים בשילוב עם מים.

  • מסיר שומנים – מנקה ומסיר שומנים העשוי מחומר ניקוי, שמן ומים. הוא משמש בדרך כלל להסרת שומן, כתמי שמן, לכלוך וכתמים אחרים מספות שעשויות מעור.
  • מים – מים מסירים חלקיקי אבק מפני השטח של כל סוג של בד או חומר על ידי אידוי שלהם. זה גם עוזר בהסרת לכלוך מבדים על ידי פירוק החלקיקים לחתיכות קטנות יותר שקל יותר להסיר.
  • תכשירים כימיקליים – אשר ניתן להשיג אצל מומחים בתחום או בחנות המיועדת לכך.

5 טיפים פשוטים לשמירה על המראה של רהיטים מעור בבית

תחזוקה היא המפתח לשמירה על המראה של רהיטים מעור ויהיו תמיד כחדשים.

להלן 5 הדרכים המובילות לתחזק את רהיטי העור שלכם בבית:

  • ניקוי עם מטלית לחה ומטלית יבשה.
  • שימוש בשואב אבק או מגב אבק.
  • ניגוב במגבת לחה לכתמי מים.
  • ייבוש במגבת יבשה לכתמי מים.
  • שימוש בחומרי ניקוי טבעיים כמו לימון וחומץ.

כיצד לתקן שריטות על ספת עור

הצעד הראשון הוא לאתר את השריטה. על מנת לעשות זאת, השתמשו בטוש שחור וציירו מסביב לשריטה על הספה. השלב הבא הוא לקחת מטלית על בסיס אלכוהול ולנגב את האזור שסומן בטוש. אתם יכולים גם להשתמש במטלית לבנה אם קל לכם יותר לראות מה אתם עושים. השלב האחרון הוא לערבב קצת מרכך המותאם לשריטות על סוגים שונים של עור עם מים ולמרוח אותו בנדיבות על האזור שסומן בטוש שלכם.

כדאי לתת לו לשבת כ-10 דקות לפני שתנגבו את כל המרכך העודף עם מטלית נקייה ויבשה.

שמחנו לספק לכם את הידע הנדרש בנושא חידוש ספות עור, מקווים שנהנתם מקריאה של מאמר זה ואף שלמדתם דברים חדשים בנושא, למאמרים נוספים מוזמנים לבקר באתרנו.

תפריט נגישות