מהו Grammar (דקדוק באנגלית) ואיך להישמע חכם יותר

במאמר זה אנו נדון בפירוט בנושא Grammar (דקדוק באנגלית), נסביר מהו דקדוק ומה חשיבותו בשפה האנגלית. כמו כן נסביר יותר על הנושא שלנו.

דקדוק הוא מערכת הכללים שמנהלת את אופן השימוש במילים בשפה. מדובר בהבנה כיצד מילים שונות פועלות יחד ליצירת משפטים ופסקאות, וכיצד המשפטים והפסקאות הללו יוצרים משמעות.

יש כמה דברים שצריך לזכור כשכותבים משפט. אלו כוללים:

  • השימוש בסימני פיסוק
  • שימוש בדקדוק נכון
  • איות נכון של מילים

אם נפרק את הדקדוק לחלקיו, נוכל לראות שיש לו שני חלקים עיקריים: חקר מבנה המשפט ושימוש במילים. החלק הראשון, מבנה המשפט, עוסק כיצד מורכבים משפטים ואיזה כללים חלים עליהם. החלק השני, שימוש במילים, עוסק בשימוש במילים במשפטים.

חקר מבנה המשפט מתמקד בדברים כמו:

  • סימני פיסוק כגון נקודות ופסיקים
  • שמות עצם ופעלים
  • נושאים וחפצים
  • זמן פעלים
  • כינויים כגון "אני" או "אתה"
  • שמות תואר כגון "גדול" או "שמח"
  • מילות מפתח כגון "לאט" או "מהר"

מהו דקדוק באנגלית ולמה הוא חשוב

דקדוק באנגלית נקרא Grammar. זוהי מערכת הכללים שאנשים עוקבים אחריה כשהם כותבים בשפה האנגלית. היא כוללת איות, פיסוק ובניית משפטים. אנגלית היא שפה מורכבת. יש לה כללים רבים וחריגים לכללים. חשוב לדעת דקדוק כי זה עוזר לנו לתקשר טוב יותר ולעשות פחות טעויות בכתיבה.

דקדוק בשפה האנגלית כולל את מערכת הכללים המבניים השולטים בהרכב המשפטים בשפות מסוימות. אלה מסווגים לעתים קרובות כחלקי דיבור, כגון שמות עצם, פעלים, תארים, מאמרים, מילות יחס וצירופים. לשפה האנגלית יש מערכת מסובכת של כללים דקדוקיים שקשה לזכור אותם ללא תרגול. ישנן שגיאות כתיב ושגיאות פיסוק רבות שניתן להימנע מהן על ידי הכרת כללי הדקדוק.

פונקציות של Grammar (דקדוק באנגלית)

תפקידו של הדקדוק הוא לספק כללים לדיבור וכתיבה באנגלית. למשפט יש נושא, שיכול להיות מורכב מסעיף אחד או יותר. ישנם שמונה חלקי דיבור: שמות עצם, כינויים, פעלים, תארים, מילות ערך, מילות יחס, מילות חיבור וסימני ביניים.

בנוסף, ישנם שמונה סוגי פעלים: ארבעת הפעלים הבסיסיים ושש הווריאציות שלהם. פעלים יכולים להיות בזמן הווה או זמן עבר. הם יכולים להיות גם בקול אקטיבי או בקול פסיבי.

זמן הפועל הוא אחד החלקים החשובים ביותר בדקדוק האנגלי. הוא מתייחס למועד שבו הפעולה או האירוע מתרחשים ביחס לעכשיו (זמן הווה), התרחש בעבר (זמן עבר), או יתרחש בשלב מסוים בעתיד (זמן עתיד).

מבנה המשפטים חשוב מאוד גם בדקדוק האנגלי מכיוון שהוא מכתיב כיצד אנו מנתחים את מה שאנו קוראים או שומעים. ישנם שני סוגים של מבני משפטים: פשוט ומורכב. למשפטים פשוטים יש רק סעיף עיקרי אחד, בעוד שלמשפטים מורכבים יש שני סעיפים או יותר שמצטרפים על ידי חיבורים מתואמים כגון "ו" או "אבל".

מהי השפה האנגלית

נתחיל עם האלפבית האנגלי שמכיל רק 26 אותיות: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ.

אנגלית היא שפה גרמנית שמקורה באנגליה. זוהי השפה המדוברת ביותר בעולם והפכה לשפה עולמית לעסקים, מדע וטכנולוגיה. שפה זו נקשרת בקשר חזק עם הולנדית\צרפתית אך עם כמה הבדלים. יש לה כמה מאפיינים שמבדילים אותה משפות הודו-אירופיות אחרות – למשל, היעדר צירוף שם עצם ופועל.

יש הרבה התאמה בין האופן שבו מילים מאויתות באנגלית לאופן שבו הן נשמעות. זה באמת שונה משפות כמו צרפתית או הולנדית שבהן האותיות אינן תואמות את האופן שבו הן נשמעות.

יש הרבה שונות בכל הנוגע לדיאלקטים בשפה האנגלית שאנשים משתמשים בהם. וריאציות אלו מושפעות מהמקום בו אנו חיים ומשפות אחרות שאנו נחשפים אליהן. הדיאלקטים העיקריים של האנגלית שאנשים משתמשים בהם הם אנגלית בריטית, אנגלית אמריקאית, אנגלית אוסטרלית ואנגלית ניו זילנדית.

מקווים שמאמר זה ענה לכם על כל השאלות בנושא Grammar (דקדוק באנגלית), מקווים שחידשנו לכם דברים שלא ידעתם לפני בנושא ושהתוודעתם לדברים שלא ידעתם לפני כן, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

תפריט נגישות