הלוואות מיידיות לשכירים

הלוואות מיידיות לשכירים מיידיות לשכירים הינה תוכנית המספקת הלוואות מיידיות לשכירים אישיות מיידיות ומהירות לעובדים. עובדי הממשלה משתמשים במתקני הלוואה אישיים כדי לשלם עבור הוצאות דחופות או לבצע השקעות.

הלוואות מיידיות לשכירים משכורת משמשות אנשים הזקוקים לכסף במהירות ואין להם דרך אחרת להלוות לכיסוי הוצאות בלתי צפויות

אנשים מקבלים לעתים קרובות הלוואות מיידיות לשכירים למשכורת לכיסוי הוצאות דחופות, והלוואות מיידיות לשכירים משכורות עבור אמריקאים רבים הם מקור המימון היחיד בתקופה בה המצוקה הפיננסית עולה על הכספים הזמינים. הלוואות מיידיות לשכירים עובדים פדרליות מיועדות לעובדי ממשלה עם ציוני אשראי נמוכים, כגון מעסיקים בצבא ושירות הדואר.

כספי שכר הדבש של TrueConnect מציעים הלוואות מיידיות לשכירים אישיות קטנות עד $ 5,000 באמצעות פורטל הטבות המעסיק

אנו בוחנים את נתוני התעסוקה וההכנסה כדי לחתום על האשראי שלך, אך אנו מתחשבים גם באשראי שלך. הלוואות מיידיות לשכירים עובדים פדרליות הן הלוואות מיידיות לשכירים לאנשים המועסקים על ידי הממשלה, בתנאי שיש להם תנאים נוחים.

לדוגמה

למשכנתאות לשכר יש הלוואה קשה יותר לאשר לווים, ו- TrueConnect אומרת שהיא לא תשקול את דירוג האשראי שלך על הלוואות מיידיות לשכירים בסך 5,000 $ או פחות. הלוואות מיידיות לשכירים אישיות לעובדי הממשלה מאושרות על סמך היסטוריית האשראי וציון CIBIL. הלוואות מיידיות לשכירים מיידיות לעובדים מספקות הטבות ותוכניות אשראי שונות לעובדים.

שימוש בהלוואה לעובד יכול להיות חיסכון במקרה שהעסק שלך חווה צוואר בקבוק תזרימי

באמצעות הלוואת שכר, תוכל להרוויח כסף נוסף כדי לקבל תשלום לעובדים שלך. הלוואות מיידיות לשכירים חירום לעובדי ממשלה הן הלוואות מיידיות לשכירים ללא ריבית המאפשרות למי שעובד בממשלה לסגור פערים תקציביים במהירות וללא כאבים.

תוכנית הלוואות מיידיות לשכירים עובדים בשם TrueConnect מאפשרת לעובדים מהמעסיקים המשתתפים להגיש בקשה להלוואות מיידיות לשכירים בסך 1,000 עד 3,000 דולר

TrueConnect מסייעת לעובדים לקבל הלוואה של עד $ 5,000, כאשר ההחזרים מנוכים משכר העבודה. אתה מקבל את כספך תוך שבוע ואינך צריך להסתמך על המעסיק שלך לצורך הלוואה מסוג זה.

מטרתו של מנגנון זה

המספק הלוואות מיידיות לשכירים חירום קצרות טווח לשנה לעובדים הזכאים, היא מתן הלוואות מיידיות לשכירים לעובדים במצוקה כלכלית קשה עקב מצב חירום שאין מקור כספים אחר עבורו. שאינם מסוגלים להשיג אשראי מאיגוד אשראי או ממוסד אשראי דומה. תכנית זו אינה מיועדת להתחרות מול איגודי אשראי מקומיים או מוסדות אשראי אחרים, ואינה מיועדת לענות על צורך בצוותי אוניברסיטה שמוסדות אלה אינם יכולים לענות עליהם.

בדיקות אשראי של עובדים מבטיחות שהלווים הפוטנציאליים היו אצל המעסיק הנוכחי שלהם במשך שישה חודשים לפחות ומגבילים את ההלוואה ל -8% מהשכר השנתי-שיעור שנועד להבטיח שההלוואות מיידיות לשכירים יהיו משתלמות

תקופות התשלום נעות בין מספר חודשים לכמה שנים, והלוואות מיידיות לשכירים מנוכות מתשלומי המשכורות של העובדים. עובדים עשויים לקבל יותר מהלוואת חירום אחת בכל פעם.

אם אינך זקוק לעבודה

כדי לקבל הלוואה אישית, אתה מקבל את ההטבה של שותף או מתחרה בעל ערך אשראי שהוא גם מועסק. כשאתה מקבל את האשראי, אתה לא מקבל משכורת להסתכל, אבל המלווה מקבל דוחות בנק ורישומי תעסוקה אחרים. בניגוד לעובד הלוואות מיידיות לשכירים, האפליקציה לא בודקת את דירוג האשראי שלך או מדווחת על התשלומים שלך ללשכות אשראי.

הלוואות מיידיות לשכירים משכורת הן אמצעי אשראי מסוכן ורבות מחייבות אותך להיות מועסק במשך כמה חודשים לפחות

בשל העלות הגבוהה , לקיחת הלוואת משכורת אינה החלטה נבונה אם אתה עובד חדש. במקום זאת, ייתכן שתרצה לשקול לקיחת הלוואת חירום אישית, במיוחד אם אתה זקוק לכסף כדי לשלם את שכר הדירה.

סטשפין מציעה לך הלוואות מיידיות לשכירים עד 5 ל"ח ל Rs אם תבחר הלוואה מיידית לעובדים. סטשפין אינה מציעה EMI גמיש אופציות, אך ההלוואה המיידית מתגמלת אותך בצורה של זיכויים לרכישות.

הלוואות מיידיות לשכירים אישיות ללא אבטחה הן בעלות ריבית קבועה ותשלום קבוע על הכסף שאתה מוציא

הלוואה שלנו בסך של עד 5,000 $ אינה מספקת עלות כספית נוספת או סיכון למעסיק. בהשוואה לדמי הלוואה בתשלום של 5.20% ריבית, הגישה ל -3,000 דולר עולה לעובדים רק 75 דולרים נוספים שניתן להשתמש בהם כדי להימנע מדמי משיכת NSF הממוצע של 225 $.

כשדאג פארי ניסה לשכנע מעסיקים להירשם לחברה שלו

Employee Loan Solutions, סטארט-אפ בסן דייגו שעובד עם בנקים במינסוטה להציע הלוואות מיידיות לשכירים לטווח קצר בעלות ריבית גבוהה יותר אך זולות מהמקובל. הלוואות מיידיות לשכירים יום המשכורת. לדוגמה, הלוואות מיידיות לשכירים להטבות עובדים מוצעות והפרסום מטופל על ידי מחלקת משאבי אנוש של המעסיקים המשתתפים. פארי אומר שכתיבת המחאות כאלה גורמת לעובד שיכול לעמוד בתשלומים לסבירות גבוהה יותר לקחת את ההלוואה ולפחות לפנות למלווה בשכר.

ראשית

בואו נסתכל על מצב התעסוקה של אנשים שמקבלים הלוואות מיידיות לשכירים למשכורת באמצעות LendUp. הוסיפו עובדים במשרה חלקית, פנסיונרים, עצמאים ומשרתים במשרה מלאה והם מהווים 96.1 אחוזים מהלווים בשכר המשכורת. בהתחשב עד כמה מעסיקים נפוצים בקרב לווים אלה, שיא זה משקף את המעסיקים הגדולים ביותר בשוק הגדול ביותר שלנו, קליפורניה.

זו אולי לא האפשרות הטובה ביותר אם המטרה שלך

היא לבנות אשראי, אך יש לה יתרונות שחלופות אחרות של הלוואת משכורות אינן מציעות. אם המהירות היא בראש סדר העדיפויות שלך בכל הנוגע להלוואות מיידיות לשכירים משכורת, הצוות שלך יכול לסמוך על מספר ימי משכורת.

 

תפריט נגישות