המלצה לפורץ מנעולים

אזעקת פריצה היא אולי אמצעי ההגנה הברור ביותר מפני פריצה. אם פורץ פורץ למערכת האזעקה ההיקפית שלכם, חייבת להיות מערכת אזעקה נוספת בפנים. מערכות אזעקה לבית לעיתים קרובות מבהילות גנבים מיד לאחר ניסיון לבצע פשע.

למרות המנעול החזק והטוב שלך, גנב יכול להוציא את הפינים ולהוריד את הדלת מהמסגרת. זה ימנע מגנב לשבור את הזכוכית ולהיכנס פנימה כדי לפתוח את הדלת. הגנב יכול כעת להסיר את פיני הצירים, אך הדלת תישאר במקומה.
כדי לראות עוד פרטים נוספים על המלצה לפורץ מנעולים והמלצה לפורץ מנעולים כדאי לבקר ב- manolan1.co.il

מנעולים ואמצעי אבטחה נוספים כאן ימנעו מהדלת להיפתח או להיקרע מהמסילה

ודא שכל צד של דלת המוסך מאובטח כדי למנוע פתיחת חללי זחילה. אחסן סולמות, כלי עבודה וכל פריט חיצוני אחר שניתן להשתמש בהם כדי להקל על הכניסה לסככה סגורה או למוסך בבית.

רכוש השייך לעסק שלך שצריך לאחסן מחוץ לבניין הראשי חייב להיות מוגן מפני ונדליזם וגניבה על ידי הצבת הנכס ברפת הניתנת לנעילה

לכן, תמיד אחסן חפצי ערך מחוץ לרכבים ולנעול את דלתות הרכב. תמיד לנעול חלונות ודלתות; גם כאשר אתה עוזב את הבית לזמן קצר, אתה בחוץ בשטח שלך או בבית שלך.

האיר את הבית שלך

תמיד נעל את הדלתות שלך והתקשר לרשויות אכיפת החוק אם אתה מזהה משהו חשוד. הגדר שגרה כדי לוודא שהדלתות והחלונות סגורים ומערכות האזעקה פועלות. בדוק את מנעולי הדלת והחלונות והחלף אותם בהתקני בטיחות במידת הצורך. וכשאתה יוצא מהבית, בדוק שוב את הדלתות והחלונות בקומת הקרקע כדי לוודא שכולם סגורים.

מנעולי דלתות לחיות מחמד

ודא שדלת חיית המחמד שלך אינה נקודת כניסה לגנב. הדלת המובילה מהמוסך לבית חייבת להיות נעולה. לבסוף, אתה צריך גם לשמור את הדלת הפנימית מהמוסך שלך לבית שלך נעולה ונעול. מנעולי דלת מוסך סטנדרטיים נפתחים בקלות, ומאפשרים לפורץ להיכנס לביתכם מבלי להיתפס.

בנוסף למנעולים

ניתן להשתמש בבריח בדלת האחורית, נקודת כניסה מועדפת לגנבים. מנעול כזה לא ניתן לפתיחה על ידי החלקה של חתיכת צלולואיד בין קצה הדלת למשקוף, שזו שיטה סטנדרטית נגד גניבות הפועלת עם מנעולים הננעלים אוטומטית בסגירת הדלת. האכזבה האחרונה של הגנב היא מנעול החבית הכפול, אותו יש לפתוח בעזרת מפתח משני הצדדים, מה שמקשה על גנב נסתר לצאת מהבניין.

אפילו המנעול היעיל ביותר המותקן בדלת חלשה לא ירתיע גנב מסוים

מנעול מאובטח ירתיע גנב ביישן ולפחות יגרום לאדם נועז לעבוד קשה יותר. באותו אופן שבו עדויות לגישה קלה מושכות גנבים, עדויות לחומרה עמידה של דלתות יכולות להרתיע אותם.

לעתים קרובות גנבים מחפשים מטרות קלות

ודלתות או חלונות לא נעולים הם בדיוק זה. בעוד שגנבים צריכים להיכנס לבית כדי לבדוק את הדלת כדי למצוא את ההזדמנות הזו, כמה פושעים עושים בדיוק את זה. מדי פעם, גנבים לעתיד ידפקו על דלתות כדי לראות אם מישהו בבית. בלילה הם מחפשים בתים חשוכים או אורות דולקים יותר מדי זמן.

פורצים לא רוצים שיראו אותם כשהם פורצים לבית

ותאורת חוץ יכולה לעזור בזה. כדי למנוע גנבים ומשחתים כשאתם יוצאים לחופשה או לעבודה, חיוני שהבית שלכם ייראה תוסס ושחברים ושכנים יתריעו על פעילות חשודה. לכן, אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע פולשים היא ליצור את הרושם שמישהו תמיד בבית.

התקנת מערכת אבטחה לבית

היא אחת הדרכים היעילות ביותר להרחיק פולשים ולהתריע אם מתרחשת פריצה. מערכת אבטחה לבית היא גורם מרתיע יעיל, ואפשרות אזעקת פורץ או שריפה מאושרת יכולה לחסוך לכם כסף בביטוח דירה. בין אם אתם קונים ומתקינים אזעקת פריצה שנדלקת בביתכם, או כזו שמאותתת אלקטרונית (שקטה) למשרד המרכזי שלכם, מחלקות המשטרה ממליצות להתקין אזעקה על ידי איש מקצוע.

נוכל לעזור לך למצוא גם אזעקה לפריצה וגם מערכת מעקב שתוכל לקחת איתך לבית החדש שלך לאחר השלמת המעבר

אנחנו יכולים לעזור לך לעבוד עם השכנים שלך כדי להגביר את האבטחה ולהפחית את הסיכון לפריצה. העצות הבאות למניעת גניבה יעזרו להגן עליך ועל משפחתך ולהראות לך כיצד להצטרף לצוות OPD כדי שנוכל לשרת ולהגן על אוונסבורו ביחד.

אנחנו יכולים לעזור לך להפוך את הבית שלך בטוח ככל האפשר על ידי הבטחת שכל מה בבית שלך עומד בסטנדרטים של רשימת הפריצה

כדי לעזור לך להשלים את רשימת המשימות לאבטחת הבית שלך, ריכזנו מדריך פשוט ל-10 צעדים נוחים שתוכל לנקוט כדי להגן על הבית שלך ולמנוע מפולשים פוטנציאליים לפרוץ פנימה.

קח את הזמן

כדי "לחקור" את הבית שלך או דירה כמו שפורץ היה עושה, ושקול את הצעדים הללו כדי להפוך אותה לעמידה יותר לפשע, במיוחד באזורים בעלי גישה קלה יותר. כאשר פריצות מתרחשות כל 15 שניות בארצות הברית, מומלץ להיות מוגנים במקרה שהבית שלך נפגע מפריצה. אבטחה נכונה של ביתכם יכולה להפחית מאוד את הסיכוי שלכם להיות קורבן לפריצה.

רוב הפורצים מסתמכים על התגנבות

מהירות וכוח כדי לפרוץ לבתים. מנעולי תליה, מנעולי דלתות וחלונות, מעקות, מעקות וברגים יכולים להאריך את הזמן שלוקח לפרוץ לבית. מצלמות אבטחה יתריעו לך אם יש תנועה בחצר או במרפסת שלך, וחיישני דלת וחלון יודיעו לך אם מישהו נכנס או ניסה להיכנס לביתך.

מנע מגנבים גישה לגג שלך על ידי אבטחת סולמות, משטחים, ארגזים וארגזים הרחק מהבניין שלך. תן לגנבים מקום להסתתר על ידי חיתוך דשא ושיחים ופינוי אשפה מהרכוש שלך. הסר כיסוי מגן: הרחק גדרות וכריתת עצים מהבית.

אל תחביא את המפתחות שלך במקומות "חבויים" מחוץ לבית

גנבים יודעים היכן לחפש. לעולם אל תשאיר מפתחות מתחת לשטיחים, עציצים, תיבות דואר או מקומות מסתור "סודיים" אחרים: הגנבים יודעים היכן לחפש מפתחות נסתרים. קיום מנעול או מפתח גם לדלתות חוץ וגם למשרדים פנימיים זה נוח, אבל מקל על הפריצה.

יש לאבטח את מכונות החברה על ידי התקנת מנעולים הנועלים את הציוד במקום. אזעקות, כלבי שמירה מאומנים וסיורי אבטחה קבועים יעזרו גם הם להגן על רכוש שצריך לאחסן בחוץ. לדוגמה, דלתות לא נעולות הן טרף קל לגנבים.

פורץ מנעולים בראשון לציון

תפריט נגישות